Onko lyhytkasvuisen 158cm miehen mahdollista saada tyttöystävää?
Kommentit (12)
Totta kai. Vuosia sitten yliopistossa oli sellainen tosi lyhyt ja siro mies. Hän oli hyvännäköinen ja hänellä oli kiva pukeutumistyyli. Näin hänet kerran kävelemässä käsikädessä jonkun kivannäköisen tytön kanssa.
Isäni on minua puoli päätä lyhyempi (itse olen 167cm) ja niin se vain isänikin pääsi naimisiin.
Ensinnäkin 158 cm ei ole lyhytkasvyinen..
Tarkkana niiden termien kanssa. Vaikka yleisesti alle 150cm aikuinen on lyhytkasvuunen määritetään se usein ovatko sormet ja pää suhteessa vartalin kanssa. Lyhytkasvuinen on lääketieteellinen termi. Eri asia kuin lyhyt. Olet lähempänä 160cm. Lasketaan normi mitaksi. Jokskin erittäin lyhyt
On tietysti, siinä vain on ongelmana että tytöt kasvavat aikuisiksi naisiksi jolloin kierto on suht nopea. Lisäksi tulee lainsäädäntö vastaan ojs haaveilet mistään lähemmästä fyysisestä kanssakäymisestä.
Kandee varoa sen potentiaalisen tyttöystävän isosiskoa, se vetää sua kuonoon.
163 sentin pituudella siunattuna ja neljännen avioliittoni perusteella sanon, kyllä :-)
Ps, toivottavasti tämä liitto on viimeinen, eli loppuelämän kestävä.
Pps. siltä se kyllä tuntuu :-)
Miksi ei voisi? Ei parisuhde katso muotoa tai mittaa yleensä. Tottakai on tyttöjä jotka pitävät pitkistä pojista. Heille et todennäklisesti kelpaa, mutta älä anna sen haitata.
Tietysti voi :)
Olen itse 156cm nuori nainen, ja poikaystäväni on noin 160cm. Ei se pituus ole koskaan menoa haitannut vaikka 10 vuotta yhdessä talsittu.
Ps: älä ole epätoivoinen vaan keskity asioihin mistä pidät ja kehitä hyvä itsetunto. Sitä eivät voi tytöt vastustaa❤.
Vierailija kirjoitti:
163 sentin pituudella siunattuna ja neljännen avioliittoni perusteella sanon, kyllä :-)
Ps, toivottavasti tämä liitto on viimeinen, eli loppuelämän kestävä.
Pps. siltä se kyllä tuntuu :-)
4 avioliittoa?
Ei tai olisit maailman ensimmäinen laatuaan. Lottovoitto lauantaina on todennäköisempi.
Miksi ei? Onhan niitä lyhytkasvuisia tyttöystäviäkin olemassa.