Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisit somessa kiusaajan kanssa? Annanko olla, vai blokkaanko? Neuvot tarpeen.

Vierailija
14.01.2020 |

Onko parempi etten paljasta hänelle mitä mieltä olen hänestä? Vai blokkaanko vaan suoraan? Hänen kiusaaminen on epäsuoraa kiusaamista, ignooraamista ja vähättelyä. Jostain syystä en haluaisi paljastaa hänelle, kuinka paljon hänen käytöksensä on päässyt häiritsemään, onko siten parempi että pidän hänet fb-kaverina? Vai poistaisitteko ystävistä? Hän ei edes irl ole ystävä, harmi että olen aikoinaan hyväksynyt fb-kaveriksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaa pois kavereista. Jos teet niin, ettet enää näe hänen kirjoituksia niin hän luulee edelleen kiusaavansa sinua ja että hyväksyt sen. Ja näkee myös postauksesi. Poista kokonaan kavereista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudut esittämään, ettet huomaa häntä niin eihän ongelmasi ole ollenkaan ratkaistu. Huomaat hänet silti ja pahoitat mielesi. Mielummin estät kokonaan ja poistat myrkyllisen ihmisen näin kokonaan elämästäsi. Jos et ole hänen kanssaan tekemisissä irl niin mitä väliä sillä on. Jos hän puhuu sinusta pahaa yhteisille ystävillesi niin huono hänelle, muttei haittaa sinua ollenkaan, luulisi ystävienkin tietävän asioiden oikean laidan. Kun poistut hiljaisuudessä hänen näköpiiristään niin hän unohtaa sinut varsin pian ja keskittyy valitettavasti jonkun toisen kiusaamiseen.  

Vierailija
24/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihanpito voi jatkossa vaikuttaa siten, että hän mustamaalaa minua yhteisille tutuille. 

Elä sellaista elämää että ne yhteiset tutut tietävät millainen ihminen olet. Toisaalta mitä väliä mitä tutut ajattelevat.

Vierailija
25/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä erilaisia mielipiteitä?

Vierailija
26/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. Opettakaa tyttärillenne somekäytöksen säännöt!

Vierailija
27/27 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän