Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua melkein raivostuttaa nämä palkankorotus vaatimukset

Vierailija
13.01.2020 |

On se kumma kun aina vaan päätä hakataan seinään ja ollaan niinkuin tämä nykyinen meno voisi jatkua.
Ihmiskunnan on vähennettävä kaikenlaista kulutusta rankalla kädellä eikä palkankorotukset ja kulutuksen lisäämishalut istu tähän kuvioon millään tavalla.

Eikä nyt puhuta vain ilmastonmuutoksesta vaan myös raaka-ainevarastojen ehtymisestä ym.

Jotenkin tulee välillä sellainen olo että ymmärtääkö nämä poliitikot, ay pomot ym. mistään mitään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnat nousee, palkat nousee, inflaatio huolehtii siitä ettei ostovoimaa ole yhtään sen enempää kuin ennenkään. Että se siitä. Ei vaikutusta ilmastonmuutokseen.

Vierailija
2/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vingu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinnat nousee, palkat nousee, inflaatio huolehtii siitä ettei ostovoimaa ole yhtään sen enempää kuin ennenkään. Että se siitä. Ei vaikutusta ilmastonmuutokseen.

Ostovoima pitää romahduttaa kertaheitolla sellaiseen tasoon että vain ruokaan on varaa ja jonkunlaiseen asumukseen, kaikki muu on pröystäilyä.

Vierailija
4/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se työtön siellä vikisee.

Vierailija
5/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se työtön siellä vikisee.

Kyllä sinäkin vikiset kun ruoka loppuu ja en ole työtön.

ap

Vierailija
6/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kunhan et luule, että kukaan sinua/omaisiasi hoitaa tai palvelee puoli-ilmaiseksi. Sinulla ei ole siihen varaa.

Kasvata itse ruokasi, opettele hoitamaan sairautesi, putkirikkosi ja asentamaan sähkösi. Opeta itse lapsillesi, minkä opetat.

Ei takuulla tulla auttamaan ilmaiseksi. Ei tarvitse sitä pelätä.

Vierailija
7/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti seuraava hallitus on porvarihallitus joka näyttää AY liikkeelle kaapin paikan. Suomi alkaa olla samassa tilanteessa mitä Britannia 1970-luvulla demarihallitusten aikaan ennekuin Thatcherista tuli pääministeri.

Vierailija
8/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, kunhan et luule, että kukaan sinua/omaisiasi hoitaa tai palvelee puoli-ilmaiseksi. Sinulla ei ole siihen varaa.

Kasvata itse ruokasi, opettele hoitamaan sairautesi, putkirikkosi ja asentamaan sähkösi. Opeta itse lapsillesi, minkä opetat.

Me miehet puolustamme maatamme ilmaiseksi jota teidän naisten ei tarvitse tehdä. Nyt olisi teidän vuoro tehdä ilmaiseksi jotakin.

Vierailija
9/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin teen hyvin pitkälle jo nyt.

ap

Vierailija
10/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me miehet puolustamme maatamme ilmaiseksi jota teidän naisten ei tarvitse tehdä. Nyt olisi teidän vuoro tehdä ilmaiseksi jotakin.

Tätä tuskin tullaan näkemään. Suomalainen nainen odottaa vain että mies uhraa itsensä ja itse ahnetii kaiken minkä saa. Tämä on sitä feminismiä.

Vierailija
11/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään täyttä vauhtia päin seinää, hyvin todennäköisesti ennen sitä törmäystä ei tehdä yhtään mitään.

Hukutaan pas-kaan kaikki, mutta vielä kaikki on hyvin kun pää on pinnalla.

Vierailija
12/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet puolustanut Suomea? Syömällä munkkipossua sotkussa vai? Tässähän sitä ollaan.

Kuule ukko: naisille kunnon palkka, tai saat opetella vaihtamaan vanhempiesi kakkavaipat ihan itse. Siivoamaan myös muutenkin, niin henkisesti kuin fyysisesti, ole hyvä vaan.

Vierailija
13/21 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla olet puolustanut Suomea? Syömällä munkkipossua sotkussa vai? Tässähän sitä ollaan.

Kuule ukko: naisille kunnon palkka, tai saat opetella vaihtamaan vanhempiesi kakkavaipat ihan itse. Siivoamaan myös muutenkin, niin henkisesti kuin fyysisesti, ole hyvä vaan.

Perus ulifeministin vastaus tuo munkkipossun syöminen. Olin 12kk melkein ilmaisessa työssä intissä harjoittelemassa vankilan uhalla maanpuolustusta mitä sinä nainen et ole tehnyt vaan lusmuillut sen ajan. Naiset eivät ansaitse mitään palkkaa ennen kuin heillä on sama velvollisuus mitä miehille joten inttiin siitä!

Vierailija
14/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat porvarit ja sikailijat ja löytyvät ay-liikkeiden johdosta. Vain asioista tietämätön antaa palkastaan ay-pomojen taskuun.

Vierailija
15/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkankorotusvaatimukset on yhdyssana. Uskokaa jo, että vaikka kirjaimia olisi miten paljon, niin määrätyissä tapauksissa ne voi kirjoittaa kaikki perätysten.

Vierailija
16/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perus ulifeministin vastaus tuo munkkipossun syöminen. Olin 12kk melkein ilmaisessa työssä intissä harjoittelemassa vankilan uhalla maanpuolustusta mitä sinä nainen et ole tehnyt vaan lusmuillut sen ajan. Naiset eivät ansaitse mitään palkkaa ennen kuin heillä on sama velvollisuus mitä miehille joten inttiin siitä!

Kitise siellä vaan. Keskustellaan uudestaan kun olet maanpuolutuskorkeakoulussa.

Vierailija
17/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palkkoja pitäisi nostaa, vaan ihmisten verotusta keventää. Mutta tätä lienee turha toivoa jonkun Marinin aikana. Kommarit ei tajua ja jonnet ei muista.

Vierailija
18/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni keskiverto -palkansaajan elintaso on jo ihan tarpeeksi korkea, vaikka olisin tietysti saamapuolella jos nuo korotukset toteutuvat. Eikös meidän elintaso ole melkein tuplaantunut esim. 80-luvusta, jolloin ei silloinkaan ollut mitään hätää? Mutulla väittäisin, että lapsiperheillä menee tätä nykyä lapsiin ainakin triplamäärä rahaa mitä silloin, kun taas meillä yksineläjillä jää rahaa sukanvarteen paljon enemmän kuin silloin. Kannattaisi varmaan miettiä, että mitä kaikkea ne lapset (ja miksei aikuisetkin) oikeasti tarvitsevat, eikä mennä mukaan tähän kulutushysteriaan. Ahneella on paskainen loppu. 

Vierailija
19/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen ahneus on kyltymätön, raha valta vie ihmistä 6-0.

Vierailija
20/21 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden ihmiset jos heitä vielä on harrastaa vuorikiipeilyä jätevuorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän