Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan vanhempia mieslääkäreitä kollegoina!

Vierailija
13.01.2020 |

Olen nuori nainen ja asiantuntijatyössä terveydenhuollon liepeillä. Joudun välillä olemaan tekemisissä vanhempien mieslääkäreiden kanssa ja h i t t o en voi sietää sitä arroganssia! Miten ne kehtaavat suhtautua niin itsetietoisesti ja vähättelevästi muiden alojen asiantuntijoihin?!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vähän tuulettaa tällä avauksella.. ap siis tässä. Olen tutkija (väittelystä jo aikaa) naisvaltaisella alalla lääketieteen liepeillä. Tottakai lääkäreitä on monenlaisia, itsekin olen heitä työssäni kohdannut. Olen tottunut melko päteviin esimiehiin jotka sattuvat olemaan naisia. Tasavertainen kohtelu työyhteisössä on minusta todella tärkeää, perusopiskelijallakin on usein todella hyviä pointteja jos hän vain uskaltaa avata suunsa. Sairaalamaailmaan tällainen tasavertaisuus ei kuulu, vaan ylilääkärin tulee voida käskyttää muita lääkäreitä ja lääkäreiden hoitajia jne. Siksi myös tutkimusyhteistyö lääkäreiden kanssa on minulle vaikeaa, kun he minusta pyrkivät noihin samoihin asetelmiin. On kyllä ihan hyvä huomio että voisin myös hieman tarkistaa omaa asennettani, että miten se vaikuttaa yhtälöön. Ap

Vierailija
22/22 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait tässä ketjussa nyt oleteta sukupuolia?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla