Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unelmahäät Saija ja Joonas

Vierailija
13.01.2020 |

Ihme äijä joka paikassa pitää esitellä että tää on hyvän kokoinen tää terassi kun on 20 neliötä ja merinäköala ja lämmittimet katossa. Kämpässä kuvataan Bollingerin shampanjaa ja esitellään huonekaluja. Ihan naurattaa, kun kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa väkeä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettiinko jo mainita mittatilauspuku. Niin mittatilauspuku. Joo tämä on mittatilauspuku.😂

Vierailija
22/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tämä pariskunta on rikastunut? Multa meni ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistettiinko jo mainita mittatilauspuku. Niin mittatilauspuku. Joo tämä on mittatilauspuku.😂

Voi ei, unohdin häissäni olennaisimman. Nimittäin kertoa sen, että minulla oli mittatilaus mekko (äiti teki mittojen mukaan :D)

Vierailija
24/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myymällä. Mies taisi olla vakuutusmyyjä ja nainen teki kai jonkunlaista asuntokauppaa (puhui sijoitusasunnoista, joita stailaa)

Vierailija
25/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja rakastuneen oloinen pari. Sopivat toisilleen. Liikutuin muutaman kerran vaikka olihan se kauheeta pintaliitoesittämistä. Itse en kestä kun hoetaan rakas sitä rakas tätä. Ja kun kaikki on niin hienoa viimeisen päälle. Ehkä tämmönen tavallinen tollukka on vaan kateellinen. Se olohuoneen aalto homma oli kyllä kiva, voisin ottaa omaankin kotiin. Ja se pappi oli hotti, saako papista sanoa noin 🙊

Vierailija
26/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämän pitänyt olla asuntoesittely? Ja oliko tuo kello jonka osti oikeasti arvokas? Omituista meininkiä. Taisivat saada alennusta kultasepänliikkeestä.

Vierailija
27/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija-Annica ceellä!

How wt

Vierailija
28/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisiä tyyppejä

Vierailija
29/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tälläisia onttoja ihmisiä olemassa. Kaikki tavarat esitellään. Itse olen maalta ja jäänyt kai jotain oppimatta nykyajasta. Toivottavasti eivät ole oikeasti tuollaisia. Tuo mies ei ole edes hyvän näköinen. Nainen ihan nätti mutta vähän bimbo.

Vierailija
30/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla jotain nuorkauppakamarin pinssijengiä 😂

Vierailija
31/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ovat vielä naimissa kun kerran rakkauden hedelmäkin on saatu aikaiseksi. Ihanaa rakas🤓

Vierailija
32/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti tälläisia onttoja ihmisiä olemassa. Kaikki tavarat esitellään. Itse olen maalta ja jäänyt kai jotain oppimatta nykyajasta. Toivottavasti eivät ole oikeasti tuollaisia. Tuo mies ei ole edes hyvän näköinen. Nainen ihan nätti mutta vähän bimbo.

Voi kyllä on. Nuo eivät olleet edes pahimmasta päästä. Eivät sentään kertoneet mitä mikäkin maksoi tms. 

Vierailija
33/50 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen olisi taatusti saanut paremmankin miehen, niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

Vierailija
34/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä pelottaa että tuo äijä särkee vielä tuon rouvan sydämen. Tämä rouva aivan miehen lumoissa. Mitä sitten jos rahat loppuvatkin? Tulee konkurssi tai muuta? Tai rakastuu toiseen? Joku mainitsi homotutkan?

Vierailija
35/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen miehen pitäisi olla hyvännäköinen?

Vierailija
36/50 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myymällä. Mies taisi olla vakuutusmyyjä ja nainen teki kai jonkunlaista asuntokauppaa (puhui sijoitusasunnoista, joita stailaa)

Vakuutuksia myymällä rikastuu "helposti", kun toimii vain yrittäjänä. Täytyy tietysti osata myydä puhelimessa. Provikka about 30%. Tiedot firmasta löytyy googlettamalla nimellä tai herran instasta. Noihin hommiin pääsee kuka vaan, kun vaan käy koulutuksen. 10% tuosta porukasta tienaa enemmän kun pankinjohtajat.

Vierailija
37/50 |
15.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta shaibaa. Mutta loistavaa viihdettä. Tuollaisia ihmisiä on olemassa.

Vierailija
38/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus kauppismies. Musta tuo nainen oli omalla tavallaan herttainen, kauniisti puhui menehtyneestä veljestään myös heidän häissään, kerrankin oli positiivinen ihminen niiden naama nyttyrällä olevien ja jatkuvasti kiroilevien ja kaljatölkkejä suhattaulevien morsiammien sijaan. 

Vierailija
39/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen ja tosi hyviä asuja, häämekko ja se vaaleanpunainen mekko esim.

Vierailija
40/50 |
16.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tää oli kerrankin jakso jota ei tarvinnut katsoa tuntien jonkinlaista häpeää. Sentään osattiin käyttäytyä, ei haukuttu ketään eikä ryypätty tuskassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi