Paras liikuntamuoto kiireelliselle äidille?
Minulla todella kiireistä arki, joten päätin valita yhden "harrastuksen" itselleni. Aikaa tähän on maks kerran viikossa tunti.
Kommentit (6)
ihan mikä vaan , ei sun elämä ole sen kiireisempää kuin itse siitä teet.
samat menot meillä muillakin, ja on muillakin aikaa jumpata ja nähdä kavereita.
Pilates tai jooga, joita voit harrastaa kotosalla YouTuben avulla. Yoga with Adriane ja Blogilates ovat loistavia YouTube kanavia.
Hyötyliikunta paras. Kotioloihin hyppynaru.
Vierailija kirjoitti:
ihan mikä vaan , ei sun elämä ole sen kiireisempää kuin itse siitä teet.
samat menot meillä muillakin, ja on muillakin aikaa jumpata ja nähdä kavereita.
Mitäs sinä muiden kiireestä tiedät
Parasta liikuntaa on se, josta itse pidät eniten. Pikkulapsivaiheessa tein kotitreeniä, kun en voinut jättää lapsia kotiin keskenään. Kun pystyivät olemaan hetken aikaa ilman aikuisen seuraa, lähdin puolen tunnin juoksulenkille. Hyötyliikunta on ollut myös aina arvossa. Pyöräilen työmatkat aina, kun se on mahdollista. Rakastan eniten tanssia ja sählyä. Ne eivät tunnu edes liikunnalta, vaan saan niistä lisää energiaa. Itse valitsisin jomman kumman niistä itselleni, jos aikaa ei riittäisi mihinkään muuhun.
Noista sinun mainitsemistasi lajeista juoksu on tehokkainta.
Hyötyliikuntaa; kaikki lyhyet matkat kävellen, pidemmät fillarilla. Unohda hissit, juokse portaat ylös.
Joogaa, pilatesta yms. voi harrastaa kotona vaikka lasten ja miehen kanssa yhdessä ( netistä löytyy hyviä opetusvideoita). Mikäli jotain rankempaa haluat, kauppakasseja ja lapsia voi nostella.