Uudet ruokailuryhmät on tolkuttoman hintaisia!
Olen jo pari vuotta miettinyt että haluaisin ostaa uuden ruokailuryhmän. Meillä on 3 lasta, joten sen pitäisi olla vähintään 6 istuttava. Mutta kenellä on varaa maksaa pari tonnia pöydästä ja kuudesta tuolista!? Uskomattomia hintoja.
Kommentit (12)
Käytettynä? Tai kunnosta ja maalaa vanha. Jos ei ole varaa uuteen, niin pitää ajatella vanhaa.
Just kattelin tori.fistä ja oli todella edullisia ruokailuryhmiä. Turun seudullakin joku myi alle 200 valkoista pöytää ja kahdeksaa tuolia! Harmi, että oli ehtinyt jo mennä. Oltais tarvittu just sen kokoinen ryhmä :(.
Noita saa jopa ilmaiseksi facen ryhmistä.
Maalasin tuolit ja pöydänjalat. Tilasin Ikeasta uuden pöydän kannen, maksoi n. 70 €. Lopputulos on hieno.
Ei kannata hakea Vepsäläisestä. Samaa viilutettua lastulevyä siellä on kuin Ikeassakin. Kuten moni on jo vinkannut, Tori, ja Roskalavaryhmät Facessa ovat täynnään ylläreitä. Jopa isoja ruokailuryhmiä järkihintaan, tai ilmaiseksi.
Minä taas kävin kuolaamassa aivan ihanaa sohvaa. Yli 20.000€! Minotti.
Tuolit ovat kalliita. Pöydän niinkin voi löytää kohtuuhintaan.
Löysin torista ilmaisen pöydän. Pöydän maalautin ammattikoulussa. Hintaa 100 € . Pinnatuolit löytyivät fb:n myyntipalstalta. Ne maalasin itse. Koko ryhmälle hintaa 160 €.
Roskislavalta tai kirppareilta saa oikeasta puusta tehtyjä, eli kunnon tavaraa.
onhan niillä hintaa, mutta kun ostaa kunnollisen kokopuisen niin se kestää sen 60 vuotta ja tuskin sen kauemmin tarvitset. monesta kaupasta saa osamaksulla pienillä kuukausierillä ja kirpputoreilta löytää laatutavaraa pilkkahinnoin.
Just myin torissa 6 hengen ruokaryhmän 30e. Halusin siitä vain eroon.
Käytettynä saa 500-1000 eurolla ties mitä tajuttoman hienoja kustavilaisia, louis xv jne. tyylisiä pöytiä jotka kestävät satoja vuosia ja niissä on hieno design, kultauksia, koristeita jne.
En ymmärrä miksi kukaan ostaisi rumaa valkoista lastulevyä kaupasta samaan hintaan vain koska se on "uutta" (tehty Kiinassa halpatyövoimalla muutaman kympin materia/työvoimakustannuksilla).
Osta halvempi?