Etelänlomalla ei ole muuta tekemistä kuin kiskoa kaljaa ja makoilla altaalla
Onneksi hotellilla on ruokailu ilmaista, niin ei tarvitse mennä iltaisin edes syömään.
Kommentit (11)
Mee pohjoiseen jollet etelässä tekemistä keksi.
Shemale all inclusive hoito viikoksi niin johan on kumma jos ei ala piristyä.
Aloittaja on siis perusjuntti suomalainen.
Minä keksin paljon muutakin tekemistä: jooga, vesijumppa, snorklaus, hotellin kuntosali, vuokraan auton ja tutustun ympäristöön, teen ohjattuja kaupunkikierroksia kävellen tai vaeltelen maastossa, aamulla aikaisin ei ole liian kuumaa lenkkeillä rannalla. Olen osallistunut myös hotellin järjestämille kokkaus- ja taidekursseille. Jne. Mutta en olekaan perusjuntti..
Tämä on provo. Kun lähdemme etelänlomalla niin tarkoitus on todellakin rentoutua altaalla ja rannalla ja syödä hyvin. Juu ja kaljaakin juodaan mutta enemmän kylläkin kuoharia ja viiniä.
Mutta todellakin teemme muutakin. Käydään shoppailemassa, aamulenkillä, iltakävelyllä, kierellään vanha kaupunki/satama/rauniot/kirkot ym, käydään basaarissa tai markkinoilla, hieronnat, kasvohoidot ym, vesipuisto/huvipuisto/eläintarha ja museot. Fiiliksen mukaan eli ei suoriteta lomaa vaan lomaillaan. Ja ilman telkkaria ja nettiä. Tai toki nekin on mutta viimeksi katsoin telkkaria 0h ja netissä en lukenut edes lehtiä. Aivot narikassa. Kirjaa luin. Nuorten kanssa tulee myös pelattua biljardia, pingistä, minigolfia ja tennistä. Ja valitsemme aina ison kansainvälisenhotellin missä on myös iltaohjelmaa ja esityksiä. Päivisin järjestetyt tekemiset ei kiinnosta paitsi vesijumppa. Kuntosalilla ei käydä kun ei viitsi käkkiä turhaan sisällä. Mutta jos olisi huono ilma niin sekin olisi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Minä keksin paljon muutakin tekemistä: jooga, vesijumppa, snorklaus, hotellin kuntosali, vuokraan auton ja tutustun ympäristöön, teen ohjattuja kaupunkikierroksia kävellen tai vaeltelen maastossa, aamulla aikaisin ei ole liian kuumaa lenkkeillä rannalla. Olen osallistunut myös hotellin järjestämille kokkaus- ja taidekursseille. Jne. Mutta en olekaan perusjuntti..
Meilläkin oli tällaisia ”lomia” ennen lapsia. Onneksi saatiin lapsia. Nyt lomilla on pakko rentoutuakkin. Kyllä siitä oppii pitämään että ei tee hetkeen mitään. Suosittelen kokeilemaan.
Mä olen tehnyt yli 80 matkaa joista iso osa myös rantalomia enkä ole vielä kertaakaan kiskonut kaljaa, en edes yhtä huikkaa:D Hyvin harvoin olen altaallakaan (ellei ole lomatalomme privaatti) vaan mieluummin rannalla. Päivät on ihan niin täynnä tekemistä kuin itse haluaa ja jaksaa.
Huor.issa käynti on ihan hyvää ajanvietettä.
parisataa lomareissua eri maihin takana, ja nykysin otan all inclusiven ja vedän viinaa kirjaimellisesti aamusta iltaan ja syön paljon.
ei enää kiinnosta mitkään nähtävyydet,samoja museoita ja vanhoja taloja joka maassa.
joskus jakso fillaroida,sukeltaa yms.
Auts. Minä taas ihmettelen historiaa, aikoja kauan sitten. Niillä kivikasoilla on eletty joskus. Lisäksi aiheesta lukeminen. Turistit käy kusella, heittää tyhjät tölkit ja luulee olevansa ikuisia. Surettaa miten vähään tyydytään. Elämä on kuitenkin niin paljon laajempi asia, kuin yksilön tarpeet tässä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä keksin paljon muutakin tekemistä: jooga, vesijumppa, snorklaus, hotellin kuntosali, vuokraan auton ja tutustun ympäristöön, teen ohjattuja kaupunkikierroksia kävellen tai vaeltelen maastossa, aamulla aikaisin ei ole liian kuumaa lenkkeillä rannalla. Olen osallistunut myös hotellin järjestämille kokkaus- ja taidekursseille. Jne. Mutta en olekaan perusjuntti..Meilläkin oli tällaisia ”lomia” ennen lapsia. Onneksi saatiin lapsia. Nyt lomilla on pakko rentoutuakkin. Kyllä siitä oppii pitämään että ei tee hetkeen mitään. Suosittelen kokeilemaan.
Heh, minulla on kolme lasta. Enkä silti ole perusjuntti.
Ota all inclusive, niin kaljakin on "ilmaista"!