Ystävä sanoi miehensä olevan nykyään paras ystävänsä enkä minä :(
Olemme olleet parhaita ystäviä jo melkein 15 vuotta. Hän on seurustellut miehensä kanssa reilu kolme vuotta. Mies on toki hänen rakkaansa jne. mutta paras ystävä on eri asia. Mitä jos heille tulee ero - kuvitteleeko ystäväni että olen sitten taas hänen paras ystävänsä noin vaan!? Minusta ystäviä ei saa hylätä tai pitää vähempiarvoisena vaikka seurustelisi.
Kommentit (8)
Se on ihan normaalia. Olet varmasti paras tyttökaveri.
Kuuluu yhteen vaiheeseen parisuhteessa. Menee viimeistään siinä vaiheessa ohi, kun on lapsia. Tosin sinä voit olla jo ihan muualla.
Kuulostaa siltä että olette kovin nuoria. Aikuiset ihmiset eivät arvota ystäviään, että kuka on paras ja kuka moneskin - ainakaan ääneen jos ollenkaan.
Lapsellista siis sanoa, että joku (mies) on nyt sitten se paras etkä sinä enää.
Vai se oliko ystävältäsi vain sellainen yleisesti käytetty heitto, että "mieheni on paras ystäväni", ilman että siihen liittyi mitään muuta? Silloin tilanne on aivan neutraali, eikä se ole teidän ystävyydestänne millään lailla pois. Enemmänkin vain niin että heillä on hyvä suhde.
Mistä lähtien alakoululaiset ovat päässeet naimisiin?
Miulla oli ennen "ystävä". joka kuvitteli omistavansa kaikki läheisensä.
Hän välillä huusi muille, että "X on MUN veli" (vaihda veli sanan tilalle äiti, isä, sisko, ystävä, kaveri, pano, you name it)
Onneks pääsin eroon narsistista.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu yhteen vaiheeseen parisuhteessa. Menee viimeistään siinä vaiheessa ohi, kun on lapsia. Tosin sinä voit olla jo ihan muualla.
Onneksi ei ole mennyt ohi, vaikka lapsikin on jo 11v. Mies on paras ystävä, ymmärtää parhaiten ja on ihan parasta seuraa milloin tahansa.
Olet se paras porvoolainen ystävä