Miksi sekä YLE että keltainen lehdistö antavat tilaa "sopeuttamiseläkkeellä" kirjoittavan huru-ukon tiedoitustilaisuudelle?
Kommentit (12)
Nyt just ei tapahdu mitään tähdellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?
Seurataan Pirkko Savusaunan päivää kun juo kahvia eikä hae koulutustaan vastaavaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä seuraavaksi?
Seurataan Pirkko Savusaunan päivää kun juo kahvia eikä hae koulutustaan vastaavaa työtä.
No vaikka. Paavo Väyrynen ei ole hetkeen pitänyt tiedotustilaisuuksia, hänelläkin voisi olla jotain tärkeää asiaa meille kaikille.
klo 10:29: Viimeisintä puoluettaan eli sinisiä Soini ei ole maininnut puheessaan sanallakaan
klo 10:42: Iltalehden Hanna Gråsten kysyy Soinilta, miksi tämä jätti hallitustaipaleensa ja sinisten kohtalon kirjassa käsittelemättä.
– Mä päätän populistina mitä mä kirjoitan ja mitä mä sanon, Soini vastaa.
Eikö asia kaiherra Soinia, Gråsten kysyy jatkokysymyksenä.
– Ei se mitään kaiherra. Mähän lopetin. Ei kannata koskaan selittää: vastustajat ei koskaan usko ja kannattajat eivät koskaan tarvitse selityksiä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46734fd0-fc72-44c6-81df-02cd8633e…
Vierailija kirjoitti:
Niin, Trumpikin ehdittiin haukkua jo aamulla.
Vierailija kirjoitti:
klo 10:29: Viimeisintä puoluettaan eli sinisiä Soini ei ole maininnut puheessaan sanallakaan
klo 10:42: Iltalehden Hanna Gråsten kysyy Soinilta, miksi tämä jätti hallitustaipaleensa ja sinisten kohtalon kirjassa käsittelemättä.
– Ei se mitään kaiherra. Mähän lopetin. Ei kannata koskaan selittää: vastustajat ei koskaan usko ja kannattajat eivät koskaan tarvitse selityksiä.https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46734fd0-fc72-44c6-81df-02cd8633e…
Eikös Jabba lopettanu koska kannatusta ei ollut?
Uskomaton spede, kuvitteli että politiikka on sitä et pääsee joskus ministeriksi.
Paavolta ilmestyy pian kirja, missä hän konsultoi Keskustaa Keskustan pyynnöstä huolimatta. Hän varmaankin pitää silloin sitten tiedotustilaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
– Ei se mitään kaiherra. Mähän lopetin. Ei kannata koskaan selittää: vastustajat ei koskaan usko ja kannattajat eivät koskaan tarvitse selityksiä.https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/46734fd0-fc72-44c6-81df-02cd8633e…
Hyvin vastattu.
Voi vain kuvitella, kuinka halla-aholaiset odottivat kieli pitkänä kirjaa, että pääsisivät taas retostelemaan. Ähäkutti tuli.
"Sinisten epäonnistumista ja omaa rooliaan siinä Soini ei lähde arvioimaan.
– Noin elin, noin tein ja selvisin siitä. Toiset sitten jatkaa, Soini kertoi ja korosti käyneensä ripillä, ja vanhat synnit jäivät sinne."
Miltähän tämä kuulostaa seuraajistaan?
Hallislaisten kauna näyttää jatkuvan.
Milloin pääsette yli?
Ihan hyvä maisterisjätkä, vaan momentum 2024 on kylläkin ohitse.
Eikä IS komenttikenttä ole auki.
Tulis varmaan liikaa totuuksia...