Unelmahäät 2020 OFFICIAL
Tänne keskustelua vuoden 2020 Unelmahäät-jaksoista. Ensimmäinen jakso Johanna ja Mikko katsottavissa jo Dplayssa.
Kommentit (56)
Tylsiä nämä viimeisimmät jaksot! Liian normaaleja ihmisiä ja häitä :D
Herranjumala mitkä tissit tolla kaasolla on uudessa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala mitkä tissit tolla kaasolla on uudessa jaksossa.
Kyllä meinas mennä juomat väärään kurkkuun kun näin sen ilmestyksen :D
Raimo vaikuttaa kiltille miehelle. Tekee tulevalle vaimolle ruoat ja hankkii vielä leivänkin pöytään.. mitä tämä vaimo tekee?
Uusimman jakson morsian Tea käskyttää miestään kuin pikkulasta ja on kunnon päällepäsmäri. Ärsyttävän olonen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Menee kylmät väreet joka kerta kun se yksi morsmaikku siinä mainoksessa ottaa huikat skumppapullosta vessassa ja päästää sikaröyhtön. Hänet muistetaan ikuisesti ”röyhtömorsiamena”.
Sama! Olen tehny duunia nyt öisin ja samalla on ollut joku noista roskakanavista auki ja sieltä tulee joka mainostauolla tämä röyhtäilevä irstas porsas, hyi helvata. Siinä sitä on komiata näytettävää jälkipolville.
Toinen samanlainen hirvittävän nolo mainostoope on tää 'mä panen päivittäin' - reppana. Ikä teettää monilla, mut mikähän näiden tekosyy on?
Nyt 1. jakso Vitosella, en ole katsonut ennakkoon.
Apua tämä 1. jakso.. Juuri tällaiseksi kuvittelenkin maakuntien lähäripariskunnat. Ja "mies" naureskelee rööki kädessä ryöstäneensä Siwan kuin se olisi parempikin vitsi. Siinä näyttää kyllä vakka löytäneen kantensa.
Huh mikä pari. Tulevat hyvin toimeen keskenään että voisi sanoa että ovat ansainneet toisensa😬
Ei oo totta. Melkein lähihoitajalla alkolukko. Onneksi asun Espoossa, ettei toi tule mua hoitamaan.
Hyi helvetti. Ei ole koskaan ollut hinkua naimisiin j nämä ohjelmat vie viimesetkin innon rippeet. Kamalaa katsottavaa
Järkyttävää...voiko tämmöistä oikeesti olla?!
Kyllä ainakin minulle sanalla Unelmahäät on aivan eri merkitys kuin mitä nämä häät ovat, toki jokainen tekee sen tyylillään, mutta en voi kuin ihmetellä tuota menoa.
kaikki vetää röökiä, lihavuutta ja kiroilua, ollaanko me suomalaiset oikeasti tällaisia? Omassa tuttavapiirissä ei ole tämmöisiä, mutta olenkin jo yli 50v. Ei tule ikäpyramidi leventymään tällä menolla.
Menee kylmät väreet joka kerta kun se yksi morsmaikku siinä mainoksessa ottaa huikat skumppapullosta vessassa ja päästää sikaröyhtön. Hänet muistetaan ikuisesti ”röyhtömorsiamena”.