Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi liian penis ja penetraatiokeskeistä?

Vierailija
13.01.2020 |

Hyvä juttu pohjustukseksi: https://yle.fi/uutiset/3-11147391

”Seksi on esimerkiksi todella peniskeskeistä, sanoo Merelä.

– Seksi alkaa siitä, kun miehelle tulee erektio ja päättyy siihen, kun mies laukeaa. Eihän sen tarvitse niin mennä, Merelä sanoo.”

Mun villi veikkaus sille, miten monen seksin laatu paranisi on se, että SEKÄ miehet ETTÄ naiset oppisivat näkemään seksin monipuolisempana ja jonain, mihin ei välttämättä tartte (aina) erektiopenistä ja penetraatiota ollenkaan. Se on ihanaa, mutta ei kaikki. Poistuisi miehiltä paineet aina valmiina olevasta panopeniksestä ja aikaa käytettäisiin monipuolisesti kaikkien kehon osien hyväilyyn ja käytettäisiin käsiä ja suuta ja leluja enempi. Se on ainakin itselle jäätävä energialataus ja mielihyvähyrräys kun saa ja voi antaa toiselle hyvää oloa ilman välttämättä edes ajatusta siitä, että haetaan laukeamista ja orkkua. Kun koko keho on koluttu ja sormetettu ja nuoltu ja suudeltu ja silitelty puolin ja toisin tunti tolkulla ja kiimainen olo vaan jatkuu ja jatkuu, koska ei ”tartte” lopettaa, koska jomman kumman orkku tai penis ei seiso tms. Vaikka ihanaa loppuunkin asti on mennä jos on mennäkseen ja joskus ihanaa juuri sitten kun ei enää vaan kestä ilman. Mites muilla?

N39

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei seiso koko aikana ja nainen ei yhtään kostu? Mitä se sellainen hyväily on?

Vierailija
2/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi liian penis. Nauroin otsikkoa ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei seiso koko aikana ja nainen ei yhtään kostu? Mitä se sellainen hyväily on?

Sellaista, mitä ihmiset, jotka ei ymmärrä lukemaansa tai osaa muuten vaan harrastaa. Kuten sinä.

Vierailija
4/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ap:lle mahtava energialataus, on minulle pidempään kestäessään lähinnä pitkästyttävää.

Peniskeskeisestä penetraatiosta saan paljon enemmän irti - tämä ei millään mielipiteenmuokkauksella muuksi muutu.

Toki voin partnerin mieliksi tovin lähmiä ihoa ihan muuten vaan - samoin kuin puolisoni joskus tekee asioita joista pääasiassa minä nautin.

Vierailija
5/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain miesystävältäni kaikkea muuta yllin kyllin mutten sitä penistä sisääni tai jos sainkin, vain lyhyeksi ajaksi, kunnes lopahti. Hän hallitsi kyllä kaikki nuolemiset, sormettamiset, hieromiset yms täydellisesti muttei koskaan pannut minua niin kuin olisin toivonut. Nautinko? Kyllä. Sainko orkkuja? Kyllä. Oliko seksi monipuolista? Kyllä. Mutta jotain hyvin olennaista siitä jäi puuttumaan.

Vierailija
6/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on kellä ei. Vähän vaikutti, että tuossa ei huomattu yhdistää seksuaaliterapiaan hakeutumista seksin tyydyttämättömyyteen. Iästä riippumatta monella on erittäin monipuolista ja loistavasti synkkaavaa seksiä. Sitten on niitä, joilla ei synkkaa tai joitain jotka eivät edes osaa tai ymmärrä mitään. Tietysti. Seksi ei yleisesti taida olla mitään keskeistä ja koko juttu on pelkkää yleistystä. Ehkä se avaa jonkun silmät, mutta useampaa se luultavasti vain hämää ajattelemaan, että ihmisillä olisi jotenkin yhtenevät käsitykset. Lähes kaikki parit ajattelevat olevansa muita seksuaalisempia ja parempi seksissä (tai ainakin joskus olleensa) ja tämä juttu saa varmasti melkein kaikki taputtamaan itseään ja kumppaniaan olalle, että "onneksi meillä on paremmin kuin muilla".

Vierailija
7/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos niitä lapsia syntyy yhä vähemmän, kun seksin perimmäinen tarkoitus unohdetaan. Kyllä se on peniksen jäykistyminen niin, että voidaan tehdä penetraatio ja saada siemenneste viedyksi lähelle kohdunsuuta.

Totta kai sitten on sekundaarisia hommia, kuten miehen pitää saada nainen kiinnostumaan yrittämään uudestaan, sillä harvoin se yhdellä ainoalla kerralla onnistuu. Miehen on vieteltävä nainen ja vakuuteltava uskollisuuttaan.

Ja naisen on yritettävä valita petikumppaninsa siten, että tämä mitä todennäköisimmin osallistuu jälkeläistensä elatukseen ja kasvatukseen ainakin sen 20 vuotta, joka siihen nykyään vaaditaan.

Toki yhteiskuntakin auttaa, jos nainen epäonnistuu valinnassaan, mutta keskimäärin yh-äitien elämä on vaatimattomampaa kuin parisuhteessa elävien. Sen asian tutkiminen, pärjäävätkö yh-äitien lapset yhtä hyvin elämässään kuin muut lapset, on ehdottomasti kiellettyä. Minulla on omat epäilykseni tuttavapiiriäni vertailtaessa.

Vierailija
8/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan  numeroa 7. Noin kolme neljästä naisesta Suomessa saa vähintään yhden lapsen. Siihen tarvitaan yleisimmin erektio ja penetraatio.

On toki muunlaistakin seksiä, mutta tuossa on se perustava homma, johon ihmiskunnan lisääntyminen perustuu.

Vierailija
9/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain miesystävältäni kaikkea muuta yllin kyllin mutten sitä penistä sisääni tai jos sainkin, vain lyhyeksi ajaksi, kunnes lopahti. Hän hallitsi kyllä kaikki nuolemiset, sormettamiset, hieromiset yms täydellisesti muttei koskaan pannut minua niin kuin olisin toivonut. Nautinko? Kyllä. Sainko orkkuja? Kyllä. Oliko seksi monipuolista? Kyllä. Mutta jotain hyvin olennaista siitä jäi puuttumaan.

Juuri noin. Seksi ilman kunnollista penis vaginassa yhdyntää jää tyhjäksi ja valjuksi, itse en saa ilman penistå tyydytystå.

Kummallista kun naisille vielä yritetåän tyrkyttåå sitä ettå nuoleminen ja sormettaminen riittåä ja on parasta kun ei ole. Mies pitåå saada tuntea syvällä sisällä ja miehen vartalo omassa kiinni.

Vierailija
10/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ilman penetraatiota? Ei kiitos, haluan tuntea miten mies työntyy sisääni...

Vierailija
11/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niseni rakastaa sitä  että tulen sisään. Nuolen ja sormetan ensin ja nainen alkaa vaikeroimaan: Tule sisään! Ja kun tulen sisään niin naisella alkaa sukat pyörimään jaloissa ja saa tajunan räjähtävän orgasmin.

12/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se lämmittelyssä tulee aika nopeesti komento että sisälle ja heti, eli eiköhän se ole vähän toisen haluistakin kiinni myös.

Ja suhteet on erilaisia, joissain lämmittely on ollut isompi osa kuin seksi, ja (nyt) taas onkin kuvio toisinpäin.

13/16 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina vähän ihmetellyt tällaisia juttuja. Nyt kun on ollu kuivaa vähän pidempään nii itselläni on enemmän ikävä sitä että pääsee Antamaan oikein kunnolla suuseksiä, hierontaa ym... Saan siitä huomattavasti enemmän kuin mistään 'rojut ränniin' touhusta. Mutta jokainen taaplaa tavallaan...

Vierailija
14/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä harrastetaan seksiä monipuolisesti. Välillä vain nuolen/sormetan naisen loppuun asti. Mutta kyllä useimmiten nainen vaatii penistä sisään. Naisen orgasmit ovat ihan eri luokkaa penetraatio seksissä kuin vaikka nuolemalla tai pelkkää klitorista hyväilemällä.

Vierailija
15/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käsitä, mistä näitä pelkkää hipsuttelua ja lipsuttelua korostavia tyyppejä löytyy. Voin saada orkun sormilla mutta paremman saan munalla. Ja sen munan täytyy olla kova. Ja peniksen koko on ainakin minulle tärkeä, iso tuntuu n. 10 kertaa paremmalta (toki sellaistakin voi käyttää huonosti). Eli kunnon panoa idolla munalla. Alkuun voi vähän kiusata esileikiksi ilman munaa.

Vierailija
16/16 |
14.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta seksi taas on hirveän anaalipenetraatiovastaista, vaikka toivoisin toisin.

En silti toitota tätä toreilla ja turuilla minään universaalina totuutena, joka koskee kaikkia suomalaisia.

Artikkelin otanta näyttäisi olevan jonkinmoisessa seksuaaliterapiassa käyneet ihmiset pelkästään, joten yleistystä ei voine tehdä koskemaan kuin terapeutin apua tarvitseviin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän