Kuinka paljon olette saaneet keskenmenoja?
Keskenmenoista ei kamalasta puhuta, vaikka melko yleisiä taitavat olla. Luin, että tuulimunaraskaus ja siitä johtuva keskenmeno olisi harvinainen, mutta onnistuin saamaan kaksi sellaista peräjälkeen, jotka selvisivät melko pitkille viikoille. Nyt olen epävarma sen suhteen, onko minulla mahdollisuuksia tulla oikeasti raskaaksi.
Etenkin kiinnostaa, jos on ollut useampia tuulimunia. Ehkä saisi onnistumisenkokemuksia niiltäkin, joille raskautuminen on ollut haastavaa. Halutessaan voi jakaa myös kohtukuolemasta, mikä on varmasti vielä rankempi.
Montako keskenmenoa ja oletteko saaneet eläviä lapsia?
Kommentit (22)
2 keskenmenoa, raskaudet kestivät n.4 kuukautta. ( Ei tuulimunia.)
Vuosia niiden jälkeen saatiin 1 lapsi.
Ei yhtään keskenmenoa ja on kolme lasta.
2 keskenmenoa 18 vuotiaana jonka jälkeen 3 lasta ja 26 vuotiaana 1 keskenmeno jonka jälkeen ei yritetty enää lapsia vaan kolme riitti koska olisi tullut ehkä jo liian iso ikäero.
2 keskenmenoa, ei tuulimunia ja 2 lasta
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään keskenmenoa ja on kolme lasta.
Sama
Kuusi keskenmenoa, minkä jälkeen 1 lapsi. Isoa perhettä olisimme toivoneet :((
Kaksi lasta, yksi km, nyt rv 8 meneillään.
Muistan kun joskus varmaan 12-14-vuotiaana luulin, että pönttöön oli tippunut sisältäni jokin olio. Muistan sen karmivan hetken, kun pelkäsin enkä tiennyt mikä se on. Vieläkään tänä päivänä en tiedä, mikä se oli.
2 lasta ja ei yhtään keskenmenoa. Luulisin. Nuorena ja laihana tosin mensut oli niin epäsäännölliset, että mistä sen tietää vaikka olisi joskus ollut joku varhaisen vaiheen keskenmenokin. Tosin sitten kun halusin lapsia, raskautuminen kesti melkein vuoden, olin yksinkertaisesti liian laiha (163 cm ja 47 kg, ihan normaalin näköinen olin mielestäni, mutta tosiasia oli, että tulin raskaaksi vasta kun lihoin 50-kiloiseksi).
2 km, ehkä yksi vahvistamaton kemiallinen raskaus, 0 lasta.
Mulla 4km ja 4 lasta, äidillä 8/1 eli minä ainokainen
Vierailija kirjoitti:
Mulla 4km ja 4 lasta, äidillä 8/1 eli minä ainokainen
Oliko äitisi aikana hedelmöityshoitoja vai oletko luomulapsi?
Jokaista onnistunutta raskautta kohti keskenmeno. Joten kaksi lasta riittää.
9 x km. Mutta lopulta sit onnistui!
nollavaihtoehto puuttuu