Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ostanut Lidlin hävikkiruokaa?

Vierailija
12.01.2020 |

Olen ostanut 2 euron hedelmälaatikoita ja on kyllä hyvä diili. Samoin hävikkileipomotuotteita aina kun on tarjolla. Harmi kun niitä on vain harvoin tarjolla!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran nähnyt hevihävikkilaatikoita. Ne olivat kaikki sotketut kuin villisikalauman jäljiltä. Vit tupäät asiakkaat niitä oli tonkinut, ei toimi idea, aina jostain tulee se ku sipää ja pilaa kaiken

Vierailija
2/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää olen ostanut puoleen hintaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole WT:tä.

Vierailija
4/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmä/vihanneslaatikko 2 eurolla tarttui kerran matkaan. Oli hyvä diili, mutta harvemmin oon liikenteessä niin aikaisin aamulla kun niitä vielä on tarjolla. Tuli testattua sellaisia tuotteita mitä en muutoin ehkä hankkisi.

Vierailija
5/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa, tosi hieno homma, Useammin saisi olla tarjolla. Tulee kokeiltua uusia juttuja, joita ei muuten tulisi ostettua. 

Vierailija
6/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ostan, kun 2 egen laatikkoja on. Näin vegelle tosi hyvä diili, välilllä hirmu hyviä laatikoita, aina ei. Nyt lähi-Liiteristä pizzerian omistaja käy horimassa useamman laatikon heti, kun ne tuodaan esille. :( Pitäisi olla rajaus vaikka vain 1/asiakas. Niitä kun ei ole montaa kerrallaan tarjolla.

Liiterin hävikkileipä ei ole hintansa arvoista. Käykää sen sijaan Pirsmassa ja Kitymaaketissa hakemassa Fazerin paistopisteen "Hävikkipussi" - voit valita laatikossa 3 kpl haluamaasi tarjolla olevaa leipää/bostokakkua/pullaa/korvapuusteja/10 kpl riisipiirakoita jne. Pussin hinta on aina 3 euroa, riippumatta sisällöstä, kunhan siellä on vain 3 kpl pakattuja tuotteita. On kyllä hintansa arvoinen eikä meillä enää juuri muuta ostoleipää syödäkään!

Vierailija
7/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl voisi tempaista ja jakaa hävikkiruokaa ilmaiseksi.

Vierailija
8/9 |
12.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole WT:tä.

Anteeksi vain, mutta valkoroskaa on kuluttaa liikaa, roskata yms

Vierailija
9/9 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella OFFTOPIC, mutta onko näitä 3€ hävikkipusseja enää näkynyt? Ainakaan Prismassa eikä CM ole näkynyt vaikka eiliseltä jäi runsaasti leipää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä