Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskon, että minulla on unihäiriö, koska elän itselleni vääränlaista elämää

Vierailija
11.01.2020 |

Unihäiriöllä tarkoitan sitä, että minua ei ala väsyttää illalla niin paljon, että voisin mennä nukkumaan, eikä koko ajan vtuttaisi, etten voi tehdä jotain mitä haluan (enkä asioita, joita minun on pakko tehdä) ja etten pyörisi vain unettomana sängyssä. ”Ongelma” on siis se, etten halua mennä sänkyyn, vaikka väsyttäisikin, vaan haluan elää sellaista elämää, jota haluaisin elää, ellei minulla olisi työtä ja aiemmin myös perhettä (lapsia). En asu enää lasten kanssa, koska meni hermot.
Uskon, että voisin mennä nukkumaan normaalisti, jos elämässäni ei olisi työn ja ikävien ihmisten kaltaisia haittatekijöitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto sua valvottaa, äitihullu. Hylkäsit lapsesi.

Vierailija
2/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttu sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuinka helkkarin kauan sen miljoonaperinnön saamiseen oikein menee?! Johan siitä on ainakin puoli vuotta kun isäs heitti lusikan nurkkaan.

Vierailija
4/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kuinka helkkarin kauan sen miljoonaperinnön saamiseen oikein menee?! Johan siitä on ainakin puoli vuotta kun isäs heitti lusikan nurkkaan.

Joulunpyhät lomailtiin asian suhteen. Osituksesta ei olla pidetty vielä kokousta. Nyt on jo ehdotettu sopivia päiviä.

Ap

Vierailija
5/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin mutta entä sun ÄITISI? Sen syyksihän tämäkin taas menee.

Vierailija
6/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jostain muualta pitää löytyä syy.

Vierailija
7/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono omatunto sua valvottaa, äitihullu. Hylkäsit lapsesi.

Ei vaan vääränlainen elämä, kun omasta ajasta iso osa menee pskaan, joka ei kiinnosta.

Ap

Vierailija
8/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääränlaisen elämän valitseminen oli hänen tahtonsa ja siksi hänen syytään.

Ap

Vierailija
9/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääränlaisen elämän valitseminen oli hänen tahtonsa ja siksi hänen syytään.

Ap

Hän ei kuunnellut mitä minä halusin eikä ohjannut ja tukenut mihinkään sellaiseen. Haukkui vain eikä kuunnellut ja esitti, että se oli välittämistä.

Ap

Vierailija
10/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo sun maaninen luonteesi. Pää ei pysty rauhoittumaan unille, kun koko ajan pitää kelata jotain kymmeniä vuosia vanhoja juttuja.

Vierailija
11/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siellä töissä sitten kidut? Heittäydy työttömäksi, senhän sä halusit tehdä jo parikymppisenä.

Vierailija
12/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä siellä töissä sitten kidut? Heittäydy työttömäksi, senhän sä halusit tehdä jo parikymppisenä.

En ole saanut perintöä haltuuni tässä vaiheessa.

Ap

Vierailija
13/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tuo sun maaninen luonteesi. Pää ei pysty rauhoittumaan unille, kun koko ajan pitää kelata jotain kymmeniä vuosia vanhoja juttuja.

Niin, koska vääränlaisen elämän eläminen juontaa niistä tapahtumista juurensa.

Ap

Vierailija
14/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ole ottanut mitään yhteyttä äitiini, koska hän ei oikeasti kuuntele minua ja mieti, mikä olisi parasta minulle eikä edes kykene myöntämään, jos ei tiedä siitä hvonvittuakaan. Jankuttaa että hänen mielipiteensä on oikea, vaikkei kuuntele minua, eikä näin ollen tiedä pskaakaan asioista, jotka ovat minulle hyväksi. Kuvitteli vain tietävänsä kaiken minua paremmin ja sen takia vahingoitti minua, koska oikeasti välittää ainostaan itsestään ja siitä, miltä minun tekemiseni hänestä tuntuvat. Samanlainen ihmisp*rse, kuin palstakiusaajatkin siis.

Ap

Vierailija
15/15 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän istuu 13 000 veloissaan ja ihmettelee, millä elää. Tai häpeilee ystäviensä edessä, että menee noin heikosti.

Ap