Epiloinnista, minkälaisia fakiireja oikein olette?
Kasvatin säärikarvoja 4kk ja tänään vihdoin käytin epilaattoria. Oli todella tuskallinen puolituntinen, nyt sääret on ihan tunnottomat polvista alaspäin.
Laitoin bepanthen antiexemiä kun muuta ei ollut nyt saatavilla.
Mun työkaveri kertoi käyttävänsä ongelmitta myös kainaloihin ja nivusiin, miten voi olla mahdollista?!
Kommentit (17)
Siihen tottuu, ja tekniikallakin on väliä. Epilaattoria ei mallata keskelle karvapöheikköä, vaan edetään varovasti reunoilta aloittaen. Mitä pidempi tauko, sitä pahemmalta tuntuu taas.
Sulla on ilmeisesti aika heikko ja hentoinen karvankasvu, jos 4 kk kasvatit karvoja???
Minäkin olen käyttänyt nivusiin ja kainaloihin, mutta en todellakaan ongelmitta. Aika inhottavaa se on. Sääret eivät tunnu enää missään. Tuo on totta, että se käy ajan mittaan helpommaksi. Mitä enemmän nyhtää, sitä heikompi on karva ja sen kasvu.
Joo komppaan aiempia, alkuun kamalaa, jatkossa helpompa. Aina kivuttomampi mitä lyhyempää karvaa ajaa. Ihanteellinen on sellanen 2-3mm pitkä karva nii ei katkea.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käyttänyt nivusiin ja kainaloihin, mutta en todellakaan ongelmitta. Aika inhottavaa se on. Sääret eivät tunnu enää missään. Tuo on totta, että se käy ajan mittaan helpommaksi. Mitä enemmän nyhtää, sitä heikompi on karva ja sen kasvu.
Ei kun ajattelin kasvattaa karvat takaisin, olen ajanut säännöllisesti teinistä lähtien eli ainakin 25v.
Mutta niiden pituuskasvu ei loppunut ollenkaan, mikä kummallista. Olivat kuin hevosen jouhet, ei siis häpykarvan oloista vaan ihan ku miehen partaa!!! Olin kuvitellut, että nätti karvapeite mutta että näin pitkä?!
Hiukset mulla on luonnon vaaleat mutta tämä oli yllätys. Pohkeissa ei ollut ollenkaan, ainoastaan jumalattoman pitkää karvaa säären päällä...
Olen fakiiri Kronblom ja en ajele kuin partani.
Sääret menee mutta kainalot on NOUNOU.
Nyt tehkää testi, kevääseen asti ajamatta. Kasvaako pituutta niinkuin miehen parta vai jääkö lyhyeksi niinkuin ”normaali” ihokarva?
Yli 25v ajettu koko ajan ja kasvoi Neljässä kuukaudessa ajamatta ihan hullu tursake!
En mäkään pysty kainaloihin nivusista puhumattakaan. Mutta sääret pystyn epiloimaan.
Vierailija kirjoitti:
Fakiireilla on pitkä parta.
Sääriä epiloidessa en tuntenut oikein mitään, ihan pienen pientä nipistelyä joka tuntui enemmänkin mukavalta kuin kurjalta. Tosin mulla on hyvin haituvaiset, vaaleat säärikarvat joita ei oikein näy vaikka olisivat luonnontilassaan.
Bikinirajaa epiloidessa taas lainehdin hiestä ja kyynärpäistä asti sattui. Luoja ties miksi. Mutta siis niin kivuliasta että huimasi. Tyydyn sheivailemaan.
Pitkien karvojen epilointi sattuu enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakiireilla on pitkä parta.
Kronblomilla ei.
Joo se on ihan järkyttävää!
Täytyy olla miehen keksimä laite....
Mutta joo, kerran kokeillut bikinirajaan ja sille osastolle ei toista kertaa ole tullut. Muut paikat menee, irvistellen.
Ajelen kaikki kuvat epilaattorilla. Ei ole vaihtoehtoja, kun sheivata ei voi. Kainalot alotin pikkuhiljaa, parin päivän välein parin sentin verran reunasta lähtien. Nyt menee kaikki kerralla eikä ilmekkään värähdä.
Vierailija kirjoitti:
Ajelen kaikki kuvat epilaattorilla. Ei ole vaihtoehtoja, kun sheivata ei voi. Kainalot alotin pikkuhiljaa, parin päivän välein parin sentin verran reunasta lähtien. Nyt menee kaikki kerralla eikä ilmekkään värähdä.
Karvat, tietenkin. Ei kuvat.
Runo epilaattorille.
Tätä ei voi käyttää
Karvat täytyy näyttää
Yksi karva irtosi
Hiki päästä kirposi.
T.ekaa Suomessa myynnissä ollutta epilaattoria kokeillut v miekka ja kivi
Ne karvat lähtee ajan mittaa helpommin kun jatkaa epilointia. Ensimmäiset kerrat aina tuskallisia.