Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Orbera-pallosta?

Vierailija
11.01.2020 |

Katselin Jetron ohjelmasta kyseisen pallon asentamisesta mahalaukkuun ja jäi kiinnostamaan, että millaisia kokemuksia ihmisillä on siitä.
Ei kiinnosta kenenkään randomin mielipiteet tai ohjeet laihdutuksesta, vaan oisko oikeasti täällä henkilöitä, joille on kyseinen operaatio tehty? Kiitos =)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tarinan naisesta, joka oli ensimmäisen puolen vuoden aikana pudottanut pallon avulla 22,5 kg. Pallo otettiin pois ja vuoden kohdalla painoa oli lähtenyt 25 kg. Vähän alkoi epäilyttää..

terv. AP

Vierailija
2/11 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mulla on kyseinen pallo parhaillaan. 8 kk ja painoa on lähtenyt 15 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vähän matkastasi, ja miksi päädyit juuri palloon? Kuinka vanha olet ja mikä oli lähtö BMI:si entä mikä nyt?

Kiitos jo etukäteen itse olen varannut jo ajan

4/11 |
25.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Minä olin kyseisessä ohjelmassa ja voin sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen päätökseeni. Tällä hetkellä paino on pudonnut 20kg

Vierailija
5/11 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä, onko muita jotka ovat kokeilleet tätä hoitokeinoa?

Onko tullut komplikaatioita? Miten töissä olo, kotona varmaan pärjää 'rauhallisellakin tahdilla '...?

Kertokaas tästä enemmän, te joilla on kokemusta?

Vierailija
6/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä että onko paino pystynyt poissa pallon jälkeen? Minulla konsultaatio kyseiseen hoitoon 2 vko kuluttua ja mietin että miten paino pysyy poissa pallon jälkeen?

Kiitos etukäteen kommenteista :)

Vierailija
7/11 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että noita Suomessa

Vierailija
8/11 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako julkisella puolella noita?

Vierailija
9/11 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä. Onko kellään lisää kokemuskia? Luin, että ainakin Eiran sairaalassa BMI pitäisi olla 27 jotta saisi tämän pallon, onko kellään kokemusta että olisi saanut pallon pienemmälläkin BMI:lla ns. ennaltaehkäisevästi?

Vierailija
10/11 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pallo 6kk:tta vuonna 2019. Paino putosi n. 25kg. Pallo otettiin pois ja sain pudotettua vielä n. 5kg. Sain pidettyä painon siinä n. 2020 puoleen väliin. Sitten paino alkoi nousta ja lihoin korkeimpaan painooni. Eli laihdutetun 30kg tilalle tuli 44kg. 

Olen ollut jojo laihduttaja kokoikäni, joten mulle tää olo samanlainen dieetin omainen juttu kun edellisetkin yritykset. Toki helvetisti kalliimpi. 

Nyt 2022 lokakuussa mulle tehtiin viimein lihavuusleikkaus (miniohitus). Ja nyt oon laihtunut 48kg. Vieläkin paino on laskusuuntainen ja toivon että vielä n. 10-15kg tippuisi. Ekaa kertaa ei tarvitse laihduttaa mikä on ollut valtava helpotus. 

Mun olisi pitänyt jo tolloin vuonna 2019 valita tuo Leikkaus pallon sijaan. 

Vierailija
11/11 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tätä ketjua, 

onko muita, kenellä ollut Orbera pallo? Kiinnostaisi kuulla niemenomaan, miten on saanut painon pidettä poissa pidemmällä aikavälillä vai onklo?