Saakuli kun ottaa TAXARINA päähän puhumattomat asiakkaat!!!!
Ai saakuli kun ottaa päähän ne ... Istuu mun autoon ja on hiljaa.... Ai saakuli että tekis mieli veloittaa enemmän niiltä mut nää uudet appsit on tehny nää jutut hankaliksi!!!! Saakuli ku ottaa AIVoon nää tuppisuut... Varmaan ovat tuppikullejaki!!!! 😂😂😂😂
Kommentit (13)
Minua ihan oikeasti pelottaa adhd-henkiset ja puhua pälpättävät taxarit. Koskaan ei tiedä että ajetaanko ojaan ja lähteekö henki samalla :o
Miksi puhua, kun joudun kartalta näyttämään reittiä määränpäähän. En osaa afrikkalaisia kieliä.
Tunnustan, että vältän taksin käyttöä suulaiden kuskien takia. Haluan vain kyydin a -> b, en mitään sosiaalista tuokiota sinä aikana. Paras olisi, että meilläkin ohjaamo olisi erotettu matkustamosta pleksillä tms.
En ole seuraneiti. Hoida sinä vain se oma hommasi.
Miksi mun pitäisi puhua tyhjänpäiväiselle saakulin taxarille? Puhukoon vapaa-ajallaan niin paljon kuin haluaa.
Puhun itse kuskille vain jos kuski itse aloittaa jutun. Mä oon vaan siirtymässä paikasta A paikkaan B, en viihdyttämässä kuskia.
Tarkoittaako tuo että eivät kerro mihin haluavat, koska ovat tilanneet taksin appn kautta? Usein sen tilauksen tekee joku muu ja henkilö ei edes tiedä mihin on menossa. Tai tietää, mutta ei osoitetta.
Juuri mikään ei ole ärsyttävämpi kuin puhuva taksikuski. Olen keppien kanssa liikkuva eläkeläinen, ja arvaan, että kuski luulee tekevänsä hyvän työn, kun paasaa tauotta. Kerrankin kun tulin sairaalasta erikoislääkärin vastaanotolta, kuski alkoi neuvoa, miten minun pitäisi liikkua ja kuntoilla. Hän oli asiantuntija, koska hänen siskollaan oli liikkumisongelma. Edes minun tuppisuisuus ei saanut kuskin turpaa tukkoon. Ja ihan vaikutti syntyperäinen suomalainen olevan. Haluan vain kuljetuksen paikasta toiseen, koska vammojeni takia en enää pysty itse ajamaan.
Maksan sinulle ajamisesta, en puhumisesta. Ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhun itse kuskille vain jos kuski itse aloittaa jutun. Mä oon vaan siirtymässä paikasta A paikkaan B, en viihdyttämässä kuskia.
En tiedä, onko kuskeilla yleisesti sellainen etiketti, että asiakas on se, joka aloittaa puheen, ei kuski. Tuollaisen olen jostain kuitenkin lukenut.
saakuli ku ottaa päähän pösilöt taxarit, niitten tuppikulleista ei kannata edes puhua