Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pärjääkö aikuinen tällasilla ruoka määrillä?

Vierailija
10.01.2020 |

Terveellisyys ym nyt ei niinkään täyty..

200g smoothie (turkkilainen jogurtti+hedelmiä&marjoja), päivän aikana yhteensä 90g leipää, kaura leipä&ohra rieska, 50g kuivattu ananas. Vettä&kahvia n. 6dl lisäksi.

Toinen päivä:

kreikkalainen juotava jogurtti 2,5 dl, kaurapuuro 1,5 dl, torttu 50g, 2 koulunäkkiä, banaani 70g

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäähän tuolla aikansa tai aika pitkäänkin, jos ajattelet esim. hengissä säilymistä. On kuituja ja hedelmiä ja jopa proteiinia.

Voisi tietysti vaihtelun vuoksi olla yksi ateria jotain ruokaa, vaikka keittoa ja sen kanssa leipää.

Vierailija
2/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää vettä pitäisi juoda päivässä jo 3 litraa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuolla määrällä voit yhden aterian korvata.

Vierailija
4/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjää, jos on tarkoitus pysyä hengissä. Jos taas tarkoitus on voida hyvin niin ei.

Vierailija
5/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Tällä ja paljon pienemmillä määrillä menty kohta reilut 3 kk ellei jo pidempää. Oon ihan loppu, mutta lääkäreitä ei kiinnosta. Aloin jo miettiä että onko nuot oikeasti normaali määriä ihmisille ja minulla vääristynyt käsitys.

Ap

Vierailija
6/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on puolipaasto, ei missään nimessä normaali määrä ruokaa.

Vierailija
7/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hyvää sapuskaa, kelpais mulle.

Vierailija
8/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tällä ja paljon pienemmillä määrillä menty kohta reilut 3 kk ellei jo pidempää. Oon ihan loppu, mutta lääkäreitä ei kiinnosta. Aloin jo miettiä että onko nuot oikeasti normaali määriä ihmisille ja minulla vääristynyt käsitys.

Ap

Siis sinäkö syöt tuon määrän etkä jaksa? Miksi? Jos taas joku muu, raportoiko hän sinulle syömiensä grammalleen? Miksi?

Vierailija
9/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis sinäkö syöt tuon määrän etkä jaksa? Miksi? Jos taas joku muu, raportoiko hän sinulle syömiensä grammalleen? Miksi?

Minä syön nuot määrän ja vaihtelevasti jaksan. Välillä on hyviä päiviä ja jaksan kunnolla touhuta, monesti kylläkin taas niitä päiviä etten vaan jaksas mitään, vaikka toki pakko jaksaa.

Luulen että elimistö säästöliekillä tällä hetkellä..

Ap

Vierailija
10/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuossa semmoinen 500 kcal päivässä? Nainen tarvitsee ainakin 1500 kcal ja sekin riittää vain sängyssä makaamiseen. Nuori nainen, joka käy koulussa tai töissä ja harrastaa liikuntaa, tarvitsee ainakin noin 2000 kcal.

Vierailija
11/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä syön nuot määrän ja vaihtelevasti jaksan. Välillä on hyviä päiviä ja jaksan kunnolla touhuta, monesti kylläkin taas niitä päiviä etten vaan jaksas mitään, vaikka toki pakko jaksaa.

Luulen että elimistö säästöliekillä tällä hetkellä..

Ap

No ala syödä! Ei sitä voi kukaan puolestasi tehdä. Vai onko tarkoitus nääntyä vähitellen kuoliaaksi?

Vierailija
12/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis miksi syöt tuon määrän? Itse oot päättänyt vai häh?

Vierailija
13/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oma valintani syömättömyys.

Ap

Vierailija
14/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei tarvitse tehdä mitään energiaa kuluttavaa, niin riittää - seslongilla makoiluun.

Vierailija
15/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, minkä kokoinen ihminen, onko vararavintoa, ja mitä tekee. Jos on kuukausia tuollaisella ruokavaliolla, voi vararavinnot käydä aika vähiin.

Vierailija
16/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole mitään normaalimääriä nuo.

Jos olet 40-kiloinen pieni eläkemummo hoivakodissa sängynpohjalla, eli kulutus ihan minimaalinen, saat tuosta tarpeeksi energiaa. Muuten et, vaan laihdut koko ajan. 

Vierailija
17/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme huomionkerjääjä marttyyri taas äänessä.

Vierailija
18/36 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme huomionkerjääjä marttyyri taas äänessä.

Voimia sulle..jos noinraskaasti koet ihmisten kysymykset palstalla niin kannattaa jatkossa olla tulematta.

Ap

Vierailija
19/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille. 💞 Asiaa yöllä pohdiskellessa ja tutkiesaa päädyin tulokseen, että elimistöni hyvin suurella todennäköisyydellä kokoajan säästöliekillä.

Täytyy maanantaina taas alkaa vaatia lisä toimenpiteitä, välillä olen ollut niin uupunut ja väsynyt etten ole jaksanut välittää enää yhtään.

Lääkärit ei huolissaan koska paino ei ole enää pudonnut, muu oireilu heille ihan sama. Mutta jos elimistö säästöliekillä ei paino putoakaan.

Ap

Vierailija
20/36 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä kuukausien aikana mieli vääristänyt hiljalleen asiat niin siksi kaipasin ulkopuolisten näkökulmaa asiaan.

Ap