Kallion lukio
Hei! Olen todella kiinnostunut ilmaisutaidosta ja taiteesta ylipäätään ja haluan hakea Kallion lukioon. Voisiko joku kertoa kokemuksia Kallioon hakemisesta?
Keskiarvoni on tällä hetkellä 9,5 ja aion yrittää nostaa sitä vielä kun aikaa on.
Harrastuksiani ovat mm.:
- Lentopallo 8 vuotta
- Taidekoulu 9 vuotta + diplomi
- Tanssi 2 vuotta + omatoimisesti ja ryhmässä 4 vuotta
- Kitara ohjatusti 1,5 vuotta + omatoimisesti 3+ vuotta
- Baletti 1 vuosi
- Taitoluistelu 2 vuotta
- Näytelmäkerho 1 vuosi
- Partio 1 vuosi
- Uinti 2 vuotta + voittanut uimakisoissa
Ja taitaa olla vielä jotain lyhytaikaisia, mutta en ala varmaan luettelemaan.
Olen myös tukioppilas ja olen ollut myös oppilaskunnassa ennen.
Saanko yllä mainituista harrastuksistani pisteitä tarpeeksi? Tiedän, että saan pisteitä vielä opettajan suosituksesta ja vapaamuotoisesta hakemuksesta, mutta saan niistä yhteensä max 2 pistettä. Riittääkö keskiarvostani ja harrastuksistani saadut pisteet?
Ja miten todistan, että olen harrastanut näitä? Riittääkö vanhempien todiste? Joistain saan varmasti kirjallisen todisteen, mutta suurimmasta osasta en tiedä. Kiitos avusta jo etukäteen!
P.S Pyydän ystävällisesti, että jos jollain on huonoja kokemuksia, tai joku on varma, etten tule pääsemään, älkää olko liian suorasukaisia. Kiitos paljon))
Kommentit (2)
Kiitos paljon vastauksesta!! Lomakkeesta tiesinkin jo, mutta luin, että siinä täytyy olla kahden täysi-ikäisen allekirjoitus, joten mietin vain, että käykö molempien vanhempien, vai tarvitseeko olla vielä joku.
Koulun sivuilla on lomake joka pitää sen harrastuksen täyttää. Ei riitä pelkkä vanhemman sana.
Ko lukio on nyt muuten sitten evakossa Meilahdessa.
Sen enempää en tiedä.
T. Ysiluokkalaisen äiti