Montako kertaa olet katsonut elokuvan Titanic?
Kommentit (16)
En kertaakaan. Pätkiä olen nähnyt telkassa, mutta oli niin pitkäpiimäinen, että kesken jäi. En aio katsoa nytkään.
^^ Avalta tulee, olikohan lauantaina?
Kaksi kertaa. vuonna 2001 ja noin kolme kuukautta sitten. Hyvä elokuva. Pisti ajattelemaan. Viime kerralla luin faktoja Titanicista elokuvan katsottuani monta tuntia.
Aikoinaan 15-vuotiaana parikymmentä kertaa. Kun 3D versio tuli leffaan, kävin katsomassa. Muutaman kerran katsonut tv:stä, nyt en tiennyt että taas tulee. En aio katsoa, kun ei viitsi itkeä nyt. Joo, tää leffa on mulle arka paikka, kun sattui aikoinaan pahimpaan teiniangstiaikaan ja Leonardo DiCaprio oli märkä päiväuni...
Kaksi kertaa olen sen läpi katsonut ja se DiCaprio on niin yli-imelä että oikein pahaa tekee... En siis aio katsoa.
Minkä Titanic-elokuvan? Niitähän on tehty vaikka kuinka monta!
Vierailija kirjoitti:
Minkä Titanic-elokuvan? Niitähän on tehty vaikka kuinka monta!
No tämän tunnetuimman, jossa Leonardo.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan 15-vuotiaana parikymmentä kertaa. Kun 3D versio tuli leffaan, kävin katsomassa. Muutaman kerran katsonut tv:stä, nyt en tiennyt että taas tulee. En aio katsoa, kun ei viitsi itkeä nyt. Joo, tää leffa on mulle arka paikka, kun sattui aikoinaan pahimpaan teiniangstiaikaan ja Leonardo DiCaprio oli märkä päiväuni...
Dicaprion fanitusta ihmettelin vähän aikoinaan - näytti sellaiselta tahmanäppiseltä pojalta Winsletin rinnalla.
Kerran. Kävin vielä silloin mieheni hukkumiskuolemaa läpi, ja mietin, että mitä ääliöitä aseleikkiensä kanssa ovat.
En aio enää
Kerran. Kävin leffateatterissa katsomassa kun siellä meni. En aio katsoa uudestaan.
Roolitukset ihan persiillään minusta. Winslet oli aikuinen nainen olemukseltaan ja Caprio kuin pikkupoika. Winslet olisi tarvinnut miehekkäämmän ihastuksen kohteen tai Caprio vaihtoehtoisesti pikkutytön.
Valitettavasti kerran elokuvateatterissa. Valitettavasti en saa koskaan takaisin tekeleeseen tuhlaamaani aikaa.
Kerran. En.