Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskaveri on ruvennut vaatimaan yhteen muuttoa, kuulemma luonaan on tilaa minulle ja lapselle

Vierailija
10.01.2020 |

Tuntuu ahdistavalta, olemme kuitenkin tapailleet vasta vuoden minkä lisäksi mies asuu 16 km kaupungista ja 2km lähimmästä linja-autopysäkistä, minulla ei ole ajokorttia. Miten pääsisin töihin tai mihinkään? Miten lapseni pääsisi kavereilleen? Siis muuten kuin rämpimällä kilometritolkulla pysäkille mistä menee auto ohi kerran päivässä. En muutenkaan ole ikinä haaveillut maalle muuttamisesta!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et muuta.

Vierailija
2/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teidän kannattaa nyt puhua onko suhteellanne tulevaisuutta jos toinen haluaa asua yhdessä ja maalla ja toinen kaupungissa ja erillään. Jommankumman pitää joustaa tai sitten päätätte suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
4/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et muuta.

Pelkään vain että silloin suhde oli siinä, ehkä niin on parasta mutta harmittaa mutta minusta tämä toimi. Tähän asti ainakin.

Ap

Vierailija
5/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän vaatii. Ei sinun ole pakko muuttaa.

Vierailija
6/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot kaiken tuon miehellesi. - Tosin vasta vuoden tapailun jälkeen voit sanoa, että et ole asiaan valmis ja voit sanoa syyksi, että koska se olisi liian iso muutos. - Jos kysyy esimerkkiä niin voit minusta mainita kulkemisen. - Ja viime kädessä myös sen miten vaikuttaisi lapsen elämiseen. - Ellei mies tätä ymmärtäsi, niin se on hänen ongelmansa ei sinun. 

Vierailija
7/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään muuta jos et halua. Jos muutto joskus on ajankohtainen etsitte uuden kodin paremmalla sijainnilla.

Vierailija
8/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että kiitos mutta ei kiitos, yhteenmuutto hankaloittaisi elämääsi.

Toinen vaihtoehto on, että hankit ajokortin ja auton. Jos siis haluat muuttaa tän miehen kanssa yhteen. Minä ostin eron jälkeen itselleni elämäni ensimmäisen auton, ja voi vitsi mikä vapaus!

Vierailija
9/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asuminen vaatii kyllä auton! Ellei ole niin rahoissaan että varaa huristella toistuvasti taksilla.

Vierailija
10/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin lapsellisen ihmisen kannattaa pitää se oma asunto eikä lähteä randomin juntin armoille jonnekkin hevonpercseen.

Vierailija
11/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sana "vaatia" nosti niskakarvani pystyyn. Kerrot hänelle asiallisesti, että rakastat häntä (jos niin on) ja haluat olla hänen kanssaan, mutta vielä ei ole aika mennä avoliittoon. Ette ole tunteneet toisianne vielä niin pitkään, että voisitte tehdä noin ison ratkaisun. Jos hän ei tätä hyväksy, se kertoo ettei hän rakasta sinua vaan taustalla on tarve saada joku maksamaan kuluja ja/tai pystyä kontrolloimaan häntä enemmän.

Vierailija
12/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et muuta.

Pelkään vain että silloin suhde oli siinä, ehkä niin on parasta mutta harmittaa mutta minusta tämä toimi. Tähän asti ainakin.

Ap

No jospa se vain vaikutti toimivan. Koska eihän se silloin toimi, jos toinen VAATII toista muuttamaan lapsensa kanssa maalle, jonne tämä ei halua muuttaa.

Itselläni on myös lapsia ja en todellakaan muuttaisi noin vaan yhteen kenenkään kanssa, en varsinkaan jos se hankaloittaisi lasten elämää, ja omaakin. Enkä lyhyen tuntemisen jälkeen.

Vierailija
13/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on pieni perunapelto, kanoja ja rastat niin se on mun ex joka rupes puolen vuoden seukkaamisen jälkeen ehdottelemaan, että hei muuta tänne. Ja suuttui kun kieltäydyin.

Exälläkään ei muuten ollut autoa, pappamopolla huristeli kesät talvet....

14/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0\5

Kyseinen mies on aika selkeä pihi, jotta "turhaa rahaa kuluu kahteen asuntoon", vaikka onkin käytännöllisempää teidän näkökulmasta asua juuri siinä missä olette. Jos mies ei tajua teidän näkökulmaa niin jätä se, eiole vaivan arvoinen. En minäkään landelle aioa muuttaa kuin omasta halusta sitten jos joskus alkaa kaupunki käymään hermoille.

Kyllä minäkin ekan vuoden jälkeen muutin nyxän kanssa yhteen, mutta meillä ei ollut lapsia, ja minä olin työtön, olin hakemassa opiskelemaan itse, ja oli aika sama mulle millä alueella sen toteutan, nyt olen opiskelemassa, kohta valmistun uuteen ammattiin.

Vierailija
15/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalla asuminen vaatii kyllä auton! Ellei ole niin rahoissaan että varaa huristella toistuvasti taksilla.

Oli auto yksi tai kymmenen ja vaikka jokainen omalla kuskilla niin ei se silti tee muutosta välttämättä fiksua. - Kyllä minä ainakin pidän tärkeänä sitä, että muutto olisi myös lapsen kannalta mahdollismman miielekäs ja järkevä.

Sinkkumies

Vierailija
16/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi uskoo että olet kiitollinen kun hän "pelastaa" sinut kaupungista maaseudun rauhaan, luultavasti uskoo että lapsillasikin olisi  mukavampaa niin. Sinun pitää nyt vain lyödä faktat tiskiin "Minulla ei ole varaa ajaa ajokorttia " "tylsistyisin kuoliaaksi" "pelkään karhuja" ym.

Vierailija
17/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta tai käy kuten siskolleni : oli työtön kun muutti mieskaverinsa luokse hornantuuttiin ja siellä sitten tylsyyspäissään veti viinaa ja tilaili postimyynnistä tavaraa että sai aikansa kulumaan, sisko ei myöskään osannut lämmittää taloa eikä, halunnut tehdä mitään pihatöitä. Niillä alkoi olla hirveitä riitoja, kun jätkä tuli kylmään tupaan missä tyttis heilui räkäkännissä ja joutui työpäivän jälkeen lumenluontiin,  tuvan lämmitykseen jne jne 

Vierailija
18/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miespuolinen kaveri alkoi vaatimaan että muutan hänen luokseen kun tulin raskaaksi. Ja olen siis ihan naimisissa tulevan lapsen isän kanssa eikä minulla ja tuolla (nykyään entisellä) kaverilla ole koskaan ollut mitään seurustelusuhdetta. Jotkut miehet ovat ilmeisesti vaan outoja. 

Vierailija
19/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teidän kannattaa nyt puhua onko suhteellanne tulevaisuutta jos toinen haluaa asua yhdessä ja maalla ja toinen kaupungissa ja erillään. Jommankumman pitää joustaa tai sitten päätätte suhteen.

Ihminen, jolla on lapsia, ei muuta kenenkään kanssa yhteen vuoden suhteen jälkeen.

Vierailija
20/21 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et muuta.

Ap

Ei riitä että suhde toimii sinusta. Jos ei se toimi miesystäväsikin mielestä niin silloin suhde ei toimi.

Noin muutoin laittaisin välit poikki tyyppiin jos hän oikeasti alkaa esittää tällaisia asioita vaatimuksina. Tuntuu enemmän halulta kontrollointiin kuin muulta.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan