Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka tykkäät työstäsi mitä teet työksesi?

Vierailija
09.01.2020 |

Kerro myös koulutuksesi, kauan olet työskennellyt siinä työssä ja ikäsi ja sukupuolesi sekä suurin syy miksi pidät työstäsi ja myös ikävin puoli.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän digibisnestä, alalla olen ollut jo kymmenisen vuotta. Akateeminen tutkinto ja muuta opiskelua vuosien varrella. Nautin esimiestyöstä ja nopeatempoisesta alasta.

Vierailija
2/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija yliopistolla, kutsumusammatti jonka tekemiseen mulla on sisäinen palo ja vahva motivaatio. Työn muita hyviä puolia on akateeminen vapaus & pitkät lomat, huonoja puolestaan vahva kilpailu ja ajoittain jäätävät suorituspaineet. Lisäksi jos olen sairaana kukaan ei paikkaa, vaan työt alkavat kasaantua. Koulutukseen (maisteri/tohtori) nähden lähes naurettavan pieni palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja päiväkodissa. Miinuksia pieni palkka ja järjetön vastuu ja stressi. Plussana luovuus, monipuolisuus, hauskanpito, sosiaalisuus ja halaukset. Ihanat työkaverit ja työyhteisö. Ihanat lapset.

Vierailija
4/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija valtiolla, alaa en sano, meitä on vain kourallinen. Alempi korkeakoulututkinto, toistakymmentä vuotta töissä. Työ on todella mielenkiintoista, ja olen "rakastanut" siihen liittyviä juttuja jo lapsesta asti. Kaikki työkaverit on fiksuja, hyviä työkavereina ja hauskaa seuraa kahvitunneilla ja vapaa-ajallakin. Hyvää on myös pitkät lomat! Ikäviä asioita en edes keksi, palkkauskin on sen verran hyvä, ettei siitä kehtaa valittaa :)

Vierailija
5/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ihmistä tykkää työstään! Ihana työelämä.

Vierailija
6/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä,M51.Ammattikoulu.Töitä tehdessä ei tarvi vilkuilla kelloa vaan työt tehdään vuodenaikojen

mukaan,nyt talvella metsähommia rauhallisemmassa tahdissa.Huonointa on palkkaus,tehtyjen tuntien

mukaan vrt.satunnaiset työkeikat tilan ulkopuolella.Ely-tarkastajien kanssakin tulee toimeen,ovat yhteis-

työkykyisiä varsinkin kun tarjoo hyvät nisukahvit.

Vierailija
7/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkijakoulutus a.ka tohtori koulutuksena, oman alani asiantuntijana yksityisellä sektorilla, kv. Tutkija-aikojanikin kaipailen, tosin nykyään pääsen enemmän työskentelemään sellaisten projektien parissa, jossa saa oppia jatkuvasti uutta, välillä hyvinkin laaja-alaisesti. Työssä kiehtoo haasteellisuus ja monipuolisuus. Bonusta on ihanat työkaverit.

Vierailija
8/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti. AMK-tutkinto ja lukuisia erikoistumis- ym. täydennysopintoja. Työkokemusta 20 vuotta.

Työ on vaihtelevaa, merkityksellistä, ihmisläheistä. Päivätyö pääsääntöisesti, eikä viikonlopputöitä jos en itse niitä haali. Kokemusta on sen verran, että voin valita minkä tyyppistä työtä haluan tehdä, kenttämme on hyvin laaja.

Palkka ei ole suuri työn vaativuuteen nähden mutta kyllä sillä pärjää. Joskus kuormittaa lukuisat pykälät ja paperit, joihin menee paljon aikaa. Kuolema koskettaa aina syvältä, erityisesti jos terapiasuhde on ollut pitkä tai muuten intensiivinen. Sekin kuitenkin on luonnollinen osa elämää.

Vierailija
9/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 50+, sairaanhoitajan koulutuksella kotirouva jo yli 20 v.

Parasta on oma lupa, oma vapaus. Taloudellisesti menee loistavasti. En oikeastaan keksi mitään miinuksia, koska olen myös aika introvertti tyyppi ja viihdyn yksikseni. Teen niitä kotihommia, mistä pidän ja loput olen ulkoistanut.

Vierailija
10/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi, PsM. Rakastan mun työtä, vaikka joku voisi kuvailla mun potilasainesta ja työympäristöä psykiatrian syväksi päädyksi. Alle viisi vuotta työkokemusta valmistumisen jälkeen. Loistavat mahdollisuudet kehittää omaa työtä ja lisäkouluttautua. Ei stressiä tai mitään tulospaineita, työ ei kuormita vapaa-aikaa. Ainoa asia, jonka vaihtaisin niin pikkusen lisää palkkaa.

Vierailija
11/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Ammattikoulu. 11-15 vuotta alalla, riippuu miten tulkitaan. Nainen. Ikää riittävästi.

Parasta on ihanat eläimet, erityisesti pikkupossut ja tiput sekä itsenäinen työ.

Ikävintä on tilallisten väsyminen ja velkaantuminen ja siitä johtuvat ongelmat tiloilla. Tyhmät hiehot on rasittavia.

Vierailija
12/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Viihtyminen on ollut täysin kiinni esimiehestä ja työtovereista. Edellisessä yksikössä oli kuspäinen pomo ja huono ilmapiiri, paljon kateutta, mustamaalaamista ja panettelua. Nykyisessä yksikössäni on ihana esimies ja täysipäiset, mukavat työkaverit.

Vierailija
13/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiantuntija valtiolla, alaa en sano, meitä on vain kourallinen. Alempi korkeakoulututkinto, toistakymmentä vuotta töissä. Työ on todella mielenkiintoista, ja olen "rakastanut" siihen liittyviä juttuja jo lapsesta asti. Kaikki työkaverit on fiksuja, hyviä työkavereina ja hauskaa seuraa kahvitunneilla ja vapaa-ajallakin. Hyvää on myös pitkät lomat! Ikäviä asioita en edes keksi, palkkauskin on sen verran hyvä, ettei siitä kehtaa valittaa :)

Voisit ehkä olla kollegani. :) Etenkin jos tuo valtiolla olisi "valtiolla".

Vierailija
14/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelija suuressa kansainvälisessä huonekalufirmassa. Koulutus löytyy ihan muihin juttuihin, aspa-ala on vaan vienyt mennessään.

Palkka normi kaupan alan tes, olen talossa ollut melkein vuoden (sitä ennen toisen alan aspahommia useampi vuosi). Parasta on erilaiset työpäivät ja työtehtävät, koko ajan oppii uutta, ihanat työkaverit ja esimiehet. Paskaa on tyhmät asiakkaat etenkin reklamaatioasioissa, mutta niitä löytyy aina palveluammateissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme