Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kerta kaikkiaan voi ymmärtää miksi jotkut käy töissä jos siihen ei ole taloudellista tarvetta

Vierailija
09.01.2020 |

Lopettaisin välittömästi työnteon jos voisin! Ärsyttää kun joutuu rahan perässä juoksemaan

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut vuosiin työelämässä. Hyvin pärjätään, mies maanviljelijä.

Vierailija
22/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus ja ahneus, ei sen kummempaa. Minä en käy töissä vaan nostelen työttömyyskorvaukset vaikkakin pienempiä mitätöntä työmarkkinatukea verrattuna mitä kansanedustajat ovat sopeutumis lorvimisestaan nostelleet ihan eri summia mitä ei voi tavallinen kansa edes tajuta. Mitään huveja ja matkustelemista jos ei tarvitse niin sillä pärjää. Perustarpeet niin ei kaikkea saa. Puolisoni sitten avittaa. Mitään en harrasta mikä on kallista. Oikeastaan olen onnellisempi nyt kuin oravanpyörässä ja vitun stressissä niin oliko se sen rahan arvoista niien ei ollut. Haluan syrjäytyä tästä sairaasta yhteiskunnasta miksikä tämä on mennyt enkä halua matkustella ja nähdä koko maailmaa omin silmin saastuttaen ihan turhaan. Mitä sillä turhalla rahan paskalla ihmiset tekevätkään kun saastuttavat ilmastoa ihan turhaan kun ei keksi mitään muutakaan sisältöä elämäänsä kuin saastuttaminen. Eivät ne kuitenkaan sen onnellisempia ole vaan onnettomampia. 

Mitä enemmän rikkaita jotka eivät keksi mitään muita huveja itselleen kuin saastuttaminen niin ilmastomuutokselle ei voida tehdä mitään muuta kuin ihminen tuhoaa itse itsensä loppujenlopuksi. Osa, kuten minäkin olen nähnyt ettei sukua enään kannata jatkaa, enkä ole pessimisti niin näkee että maailma lähenee loppuaan tai täällä eläminen tulee olemaan kamalaa taistelua viimeiset hetket niin ei mitään järkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kyllä työssäni niin hyvin, että ei ole tullut mieleenkään lopettaa, vaikka eläisin hyvin ilman palkkaakin. Toki teen vain minimitunnit, en tee ylitöitä ja kieltäydyn ylimääräisistä projekteista.

Vierailija
24/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilotettu omaisuus ja sitten vaan veronmaksajien kukkarolle. Kansan edustajien kikkailuja opetti jo Susanna Koski. tekee pimeitä töitä ja nostaa soputumistuet vaikka tavis työttömän pitää heti saada töitä mutta miksi hän ei ole töitä saanut niin ihmetyttää. Hänellä on sentää eri lähtökohdat, koulutus ja Julkkis. Näillehän järkätään yleensä suojatyöpaikka. 

Vierailija
25/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään työstäni tosi paljon, ja olen siinä hyvä. Työkaverit on todella mukavia, fiksuja ja hauskoja, menen töihin aina mielelläni. Minun ei olisi pakko käydä töissä rahan takia, mutta en todellakaan haluaisi olla ilman töitä!

No voisitko ajatella tekeväsi tuota ilman palkkaa. Ihan vaan mielihyvän vuoksi?

Vierailija
26/26 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilotettu omaisuus ja sitten vaan veronmaksajien kukkarolle. Kansan edustajien kikkailuja opetti jo Susanna Koski. tekee pimeitä töitä ja nostaa soputumistuet vaikka tavis työttömän pitää heti saada töitä mutta miksi hän ei ole töitä saanut niin ihmetyttää. Hänellä on sentää eri lähtökohdat, koulutus ja Julkkis. Näillehän järkätään yleensä suojatyöpaikka. 

Jep! joan collins dynastia. minkkiturkissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi