Mistä käytetty telkka? Torissa pyynnit aivan liian suuria.
Kalliimmat mallit sieltä saa ihan ok hintaan kun myyjät ymmärtää oikean arvon, mutta en sellaista tarvitse. Verkkokauppa.com saa uuden halpis telkan 199€, joten on outoa, että joku viitsii pyytää vanhasta romusta yli 100€
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyskeskus! Löydettiin sieltä uudehko pesukone ja siellä oli telkkareitakin. Kiitos niille ihmisille jotka viitsii viedä sinne ylimääräiset tavaransa, olen löytänyt myös hyviä vaatteita ym. Pienituloisen pelastus!
Jep! Itse löysin Kontista tytölle tuliterät luistimet 4 eurolla.
Kierrätyskeskuksen telkkarit on kalliita.
Paikallinen FB kirpputori tai roskalava jopa?
Mitä, jos jättäisit sen toistaiseksi ostamatta? Ostat sitten kun on riittävästi säästöjä.
Mulla oli ilmotus torissa että saa hakea ilmatteeksi, moni halus ja aiko hakea,yksikään ei tullu. Otin ilmotuksen pois.
oli 3v vanha 40 tuumanen iha ok telkku.
(ostin kunnon 65 uhd telkun tilalle)
Vein oman vanhan 40 tuumaisen LED telkun kierrätyskeskukseen. Veikkaan, että löysi uuden kodin nopeasti.
Kierrätyskeskuksella ne hinnat alkaa myös 100€. Eivät osaa hinnoitella elektroniikkaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Kierrätyskeskuksella ne hinnat alkaa myös 100€. Eivät osaa hinnoitella elektroniikkaa siellä.
Tais alkaa 60 eurosta. Kyllä ne hinnat tippuu aikaa myöten, jos kukaan ei osta.
Paljon sen sitten pitäisi maksaa? 5€?
Mulla löytyy 42 tuuman putki TV, kympillä luovun tästä aarteesta.
Tinkimisvaraakin on. Laitanko toriin myyntiin, jotta päästään asiaan?
Jos joku vie elektroniikkaromukierrätykseen ehjän vain vähän vanhentuneen telkun, voisi teipata kaukosäätimen siihen kiinni ja laittaa lapun "ehjä". Koskee tietysti muitakin laitteita. Gigantin pihalle on varastoitu romua ja siellä näkee joskus jonkun jotain tarpeeseensa hakevan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vie elektroniikkaromukierrätykseen ehjän vain vähän vanhentuneen telkun, voisi teipata kaukosäätimen siihen kiinni ja laittaa lapun "ehjä". Koskee tietysti muitakin laitteita. Gigantin pihalle on varastoitu romua ja siellä näkee joskus jonkun jotain tarpeeseensa hakevan.
Gigantin romukasoissa on kiellot ettei sieltä oteta, ja siihen on ihan syynsä. Laita torille tai roskalavaryhmiin annetaan-ilmoitus niin joku kyllä hakee.
Vierailija kirjoitti:
Mulla löytyy 42 tuuman putki TV, kympillä luovun tästä aarteesta.
Tinkimisvaraakin on. Laitanko toriin myyntiin, jotta päästään asiaan?
Putkitelkun saa kyllä jo rontata kierrätykseen ihan omin kätösin, niin köyhä ei ole kukaan, että sellaista energiasyöppöä paskalla kuvalaadulla kukaan ottais.
Kierrätyskeskuksella voi myös tinkiä hinnasta.
Kierrätyskeskus! Löydettiin sieltä uudehko pesukone ja siellä oli telkkareitakin. Kiitos niille ihmisille jotka viitsii viedä sinne ylimääräiset tavaransa, olen löytänyt myös hyviä vaatteita ym. Pienituloisen pelastus!