Outo hienhaju
Hikoilen toisinaan öisin ja hiki haisee erikoisen imelältä. Rintakehästä hikoilen erityisesti. Liittyykö vaihdevuosiin? Ikää kohta 47v ja kahdet viimeiset kuukautiset tulleet pitkällä aikavälillä. Muita oireita ei ole. Kilpirauhasen vajaatoiminta. Hygienia kunnossa.
Kommentit (7)
Tuskin mikään, mutta diabetes kannattaa poissulkea. Virtsalta haiseva hiki voisi olla vakava munuais- tai maksaongelma.
Mielestäni juon sen verran kuin ennenkin. Eli suht hyvän määrän. Lähinnä tuo outo haju hämmentää. Sokeriarvot ovat kunnossa. Ap
Mulla oli tuota välillä, kun olin ylipainoinen, vaikka sokerit oli ihan kunnossa. Laihtumisen jälkeen sitä ei ole enää tullut.
Vaikuttaa menopaussioireelta. Ei auta, vaikka huolehtii hygieniasta. Kainalot saattavat tuoksahtaa liki välittömästi suihkun jälkeen. Tuo oireilu menee yleensä ohi itsestään ja jossain vaiheessa sitä muuttuu liki täysin hajuttomaksi.
itsellä auttoi urtekramin aloe vera -dödö. Myös kahvi, sipuli ja mausteinen ruoka voivat lisätä hajun määrää, joten näitä voi vähentää.
Juotko riittävästi vettä? Minulla hiki haisee pahalta, jos kroppa on kuiva.