Nachovuoka ?
Mitä te olette siihen laittanut. Googletin, mutta liikaa vaihtoehtoja, mikä teillä on ollut se paras?
Kommentit (10)
Miks ihmiset sanoo "natso" vaikka se on "nakho"?
Nacho
Vierailija kirjoitti:
Nachoja
400g jauhelihaa jihon sipulia ja mausteita
1/2 prk salsa kastiketta
1 prk ranskankerma
Ranch dippi
Juustoraastetta päälle
Oon laittanu kerroksittain, eli nachot pohjalle, siihen jauheliha, sit kastike näistä lopuista aineksista ja lopuksi juustoraastetta päälle
Pehmeneekö ne nachot mössöksi vai ovatko rapeita?
Tuo ohje vaikuttaa hyvältä:)
Nachoja, jauhelihaa, taco-seosta, juustoraastetta, jalapenoja. Joskus myös salsa- tai juustokastiketta.
Juustomaustettuja nachoja, tacomaustettua jauhelihaa tai broileria, tomaattisalsaa ja juustokastiketta (sitä texmex-hyllyn juustodippiä) sinne tänne, lisäksi voi laittaa paprikaa, sipulia, jalapenoja jne. Päälle juustoraastetta.
Nachoja,
jauhelihaa/härkistä,
juustoraastetta,
salsa- tai tomaattikastiketta
juustokastiketta.
Parempaa saat, kun pidät erillään ne nachot, kastikkeet ja lisukkeet. Jokainen voi lapioida itselleen sopivan sekoituksen, jota kauhoo nachoilla suuhunsa. Nachot vettyy ja pehmenee nopeasti, jonka jälkeen syömisestä katoaa viimeinenkin riemu.
Mä eksyin palstan kautta tänne joskus ja löysin ohjeen jolla oon tehnyt. Jauhelihalla musta paras. https://omakotivalkoinen.casablogit.fi/2015/09/17/nopea-koko-perheen-na…
Ei mene pehmeäksi . Paitsi kerran kun tein 2 kertaisena korkeaan lasivuokaan. Mutta kaikki meni silti.
Nachoja
400g jauhelihaa jihon sipulia ja mausteita
1/2 prk salsa kastiketta
1 prk ranskankerma
Ranch dippi
Juustoraastetta päälle
Oon laittanu kerroksittain, eli nachot pohjalle, siihen jauheliha, sit kastike näistä lopuista aineksista ja lopuksi juustoraastetta päälle