Meghan ja Harry ottavat eron kuningasperheestä
Kommentit (8664)
Jotkut yrittää lukea ja kääntävät väärin.
Mikään mahdottomuus ei olisi Harryn halu lopettaa The Crown, Meghan ei ilmeisesti halua, ja silloin ei Harrykaan halua. Tai sitten Meghan hamunnut roolia esittääkseen siinä itseään, mutta siihen ei suostuttu.
Mitä Meghan haluaa Meghan saa, ei tod. mene näin maailmalla, ainoastaan Harryn korvien välissä.
The Windsors -sarjassa Harry ja Meghan on kuvattu aika lailla kohdilleen.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että monarkiat Euroopassa kaatuvat niin kauan kuin kansa haluaa maksaa heidän ylläpidon. Kun kansalaiset kyllästyvät, eivätkä näe kuninkaallisilla enää roolia, monarkiat supistuvat ja jossain vaiheessa voivat lakata.
Jos britit eivät halua luopua typeristä erillisistä kuuman ja kylmänveden hanoistaan, jotka ovat puolen metrin päässä toisistaan, tai vääränpuoleisesta liikenteestään, tai kuumavesipulloistaan ja hassuista mittayksiköistään. Niin siinä rinnalla on kuule yksi monarkia ihan pikkujuttu.
Vierailija kirjoitti:
Buddhistiset Tamili tiikerit uh! Ja Meghanin blogin nimi oli The Tig (er)
Mä ihmettelinkin, mitä se "tig" tarkoittaa.
Chelsyn kanssa Harry nauroi onnellisen näköisenä. Meghan on vakavoittanut koko miehen. Ehkä raikuliprinssi tarvitsee kunnon tällin, että kasvaa aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meksulta on kovat luulot itsestään. Ihan pelastaja jo, niinpä niin.
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/30b053f3-9bae-4317-a341-c67c9…Tyypillistä narsistia. Totuutta veivataan päinvastaiseksi, että tehdään narsistista tähti ja muista statisteja.
Harryn rahat ja asema pelastivat vanhenevan C-luokan näyttelijän. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en ole nähnyt sarjaa kuin siihen asti, kun Harry pelehti Pippan kanssa. Onko siihen tullut lisää jaksoja? Mistä näkee?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä Australian ja Kanadan yritys irrottautua itsenäisiksi valtioiksi liittyy Meghanin haluun erota hovista? Harry ei ole siinä asemassa, että pääsisi valtaan, joten ei vaikuta mitenkään monarkiaan.
Siinäpä hyvä kysymys, jonka salaliittoteoriat ohittavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en ole nähnyt sarjaa kuin siihen asti, kun Harry pelehti Pippan kanssa. Onko siihen tullut lisää jaksoja? Mistä näkee?
On jaksoja joissa Megainkin mukana. Netflixissä muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä Australian ja Kanadan yritys irrottautua itsenäisiksi valtioiksi liittyy Meghanin haluun erota hovista? Harry ei ole siinä asemassa, että pääsisi valtaan, joten ei vaikuta mitenkään monarkiaan.
Hovin voi hajottaa myös riitauttamalla ja häpäisemällä hovin jäsenet. Luomalla sekasortoa, jolloin kuninkaallisten voimavarat menevät sotkujen selvittämiseen - kuninkaallisten työtehtävien hoitamisen sijaan.
(Olen aikoinaan menettänyt oman työpaikkani, kun narsisti sotki elämäni perusteellisesti. En pystynyt olemaan tuottava työntekijä, kun nippanappa selvisin töissäkäymisestä. Olin aika tärkeässä asemassa asiantuntijana, ja firma meinasi mennä konkkaan, kun jouduin keskittymään yksityiselämäni ongelmien hoitamiseen.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buddhistiset Tamili tiikerit uh! Ja Meghanin blogin nimi oli The Tig (er)
Mä ihmettelinkin, mitä se "tig" tarkoittaa.
Ja tämänkin Tig sanan oli se SOHOn jengi ilmoittanut johtuvan Meghanin suosikkiviinimerkistä. Sain tuon selville siten kuitenkin että Meghanilainen tubettaja käytti tiikeri paitaa ja kysyin miksi, ja hän kertoi se Tig tuleekin Aasiantiikeristä
Aasiassa , etenkin Koreoissa on uskomus että jos näet aamulla tiikerin kuolet sinä päivänä. Tämän taas kertoi dkumentissa USA n erikoisjoukoissa Koreaan laskuvarjolla pudotettu sotilas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se muka ohitettu kun koko ketjun verran kohta selitetty että tasavaltalaiset ovat monarkian kimpussa ja heihin kuuluu monta oksaa joita kuvattu ketjussa. Tämä nyt on päivänselvää eikä salaliittoteoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se Meghanin vainoaminen ja kuoleman toivominen, niin hän ei enää tarvitse turvamiehiä.
Taasko sinä sijoitat kaikkien päihin omaa sisältöäsi vainoista ? Koeta nyt idiootti tajuta jo jotain. Opi erottamaan ihmisiä toisistaan esimerkiksi. Mielisairas ei osaa juuri sitä hommaa.
Täällä tämä joku jatkuvasti nimittelee muita kommentoijia idiooteikisi, mielisairaiksi, hölmöiksi, vajakeiksi jne.
Olen ymmärtänyt, että on palstan sääntöjen vastaista. Miksi tällaisesta ei anneta banneja, että ketju siivoontuisi ja voisi jatkua asiallisempana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovin voi hajottaa myös riitauttamalla ja häpäisemällä hovin jäsenet. Luomalla sekasortoa, jolloin kuninkaallisten voimavarat menevät sotkujen selvittämiseen - kuninkaallisten työtehtävien hoitamisen sijaan.
(Olen aikoinaan menettänyt oman työpaikkani, kun narsisti sotki elämäni perusteellisesti. En pystynyt olemaan tuottava työntekijä, kun nippanappa selvisin töissäkäymisestä. Olin aika tärkeässä asemassa asiantuntijana, ja firma meinasi mennä konkkaan, kun jouduin keskittymään yksityiselämäni ongelmien hoitamiseen.)
Juuri näin, mitenkään muuten ei tuon Sohojn jengin käytöstä voi selittää, trolliarmeijoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliarvioit narsistin voimavarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se Meghanin vainoaminen ja kuoleman toivominen, niin hän ei enää tarvitse turvamiehiä.
Taasko sinä sijoitat kaikkien päihin omaa sisältöäsi vainoista ? Koeta nyt idiootti tajuta jo jotain. Opi erottamaan ihmisiä toisistaan esimerkiksi. Mielisairas ei osaa juuri sitä hommaa.
Täällä tämä joku jatkuvasti nimittelee muita kommentoijia idiooteikisi, mielisairaiksi, hölmöiksi, vajakeiksi jne.
Olen ymmärtänyt, että on palstan sääntöjen vastaista. Miksi tällaisesta ei anneta banneja, että ketju siivoontuisi ja voisi jatkua asiallisempana?
Totta, näitä on tosi tylsä sivullisenkin lukea täältä muuten mielenkiintoisen ketjun välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyhän ketjua läpi niin huomaat että tuon haukkumisen aloittivat ihan muuta ja lopulta alettiin käyttää takaisinpäin SAMOJA sanoja joilla haukuttiin. Lopeta stalkkaja, olet jo muutenkin kusessa. Pahemmin kuin arvaatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellu on kyllä jo aiemminkin selvinnyt Margaretin sotkuista, ja Fergien ja Dianan skandaaleista. Luotan vanhaan sotaratsuun. Toivottavasti jaksaa vielä.
Nostan. Tykkään, että tämä ketju pysyy voimissaan. :D