Mikä hitto siinä on, että Geisha oli ennen aivan helvetin hyvää ja nyt se ei maistu miltään?
Puhun kääreellisistä Geisha konvehdeista. Miten näin täydellinen tuote on saatettu pilata? Tässä ei ole mitään samaa siihen vanhaan Geishaan.
Eikö Fazer ammu itseään jalkaan tällä, kun enää ei huvita ostaa Geishaa kun tämä on näin......mitäänsanomatonta.
Kommentit (172)
Ulkomaalaiset ei osaa meidän kulttuuria eikä tapoja eikä sääntöjä. Se pitää muistaa työpaikoilla ketä ottaa töihin. Palmuöljy ja kaakao on ulkomailta tuotua ja pähkinät. Ne käsitellään tarkastetaan täällä. Meillä on tapana kypsentää kunnolla ja käsitellä tuotteet niin ettei kukaan sairastu. Pysykää nyt vaan vanhoissa resepteissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakao on kuin viini. Riippuu vuodesta kuinka hyvää kaakaota kasvaa. Tämä siis on fakta. Kaakao ei ole samanlainen eri vuosina.
Kummasti se oli parempaa 80-luvulla ja huonompaa nykyään.
Ilmastonmuutoksen vuoksi kaakaosadot ovat vuosi vuodelta huonompia ja laatu heikompaa.
Vierailija kirjoitti:
Nythän geisha on taas hyvää kun palmuöljy tänä vuonna poistettiin. Olikin about reilu 15 vuotta pahaa.
Ei toimi vieläkään, jouluna maistoin muutaman eikä ole sama kuin ennen. Jotain viilauksia tuohon reseptiin on tehty.
Nykyajan suurin ongelma on "korjata" kaikkea, mikä ei edes ollut rikki, vaan päinvastoin vuosikymmenien, jopa vuosisatojen ajan hyväksi ja toimivaksi todettua. Imagohaitta on aivan valtava, jos joku tunnettu woke tai vegaani somevaijuttaja pahoittaa mielensä. Jokaikisen tuotteen rakennetta ja logistista ketjua tarkastellaan täikamman kanssa, jotta varmasti ei mitään moitteen mahdollisuutta löydy. Paitsi tietysti itse lopputulos, huonompi tuote tai palvelu.
Sama kun kaikessa muussakin. Jos haluat hyvää ruokaa, niin joudut tekemään sen itse. Jos haluat hyvää viihdettä, niin senkin saa kohta tehdä itse. Sama homma vaatteissa. Puuttuu enää että kodinkoneet ja laitteet alkaa hajoamaan.
10 miljardia kun menee rikki, niin asiat tulevat olemaan vielä huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Itse ei tuota tiedetty. Annettiin lahjaksi muutama rasia ulkomaalaisille tutuille. Ihmeteltiin kun joulun jälkeen tuli viesti että olivat antaneet ne suklaat johonkin hyväntekeväisyyteen. Vähän ihmeteltiin koska emme itse ole geishaa syöneet aikoihin. No emme ihmettele enää. V...u ja kiitos fazer.
Keksi nyt vähän parempi tarina. Varsinkaan ulkomaalaiset eivät ole niin moukkia, että ilmoittaisivat antaneensa lahjan hyväntekeväisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän geisha on taas hyvää kun palmuöljy tänä vuonna poistettiin. Olikin about reilu 15 vuotta pahaa.
Ei toimi vieläkään, jouluna maistoin muutaman eikä ole sama kuin ennen. Jotain viilauksia tuohon reseptiin on tehty.
Kaakaomassan ja -voin määrää todennäköisesti leikattu. Määrä korvattu maidolla ja sokerilla.
Geisha ja se toinen suklaa mikä oli pakattu tummaan pakkaukseen oli kunnon suklaita lapsena. Myydään vieläkin, en vain muista nimeä. En ole ostanut fazeria yli 10-vuoteen fazerin mielipidevaikuttamisen takia. Niissä on perusmaku hyvä, joku saisi helposti parannettua reseptiä. Suomalaiset eivät osaa myydä tuotteitansa eikä mainostaa niitä.
Julia konvehdit sentään oli hyviä. Geisha ja mustikkatryffellikonvehdit luokattoman huonoja. Onko da capo ennallaan?
🇺🇦🇮🇱
Fazer vei tuotantoa Venäjälle niin tuli piraattia laatu huononi todella tasolle vettä ja maajauhoa. Glucgoosilla yritetty maustaa. Tehkää itse marmeladia oikeasta hedelmästä. Ja suklaata saa muistakin maista. Suklaan on oltava temperoitua. Kuin maidon pastoroitua. Hygienia on tärkeää. On todella suklaan kuin kaakaon laatu huononnut. Kun pähkinöistä on ollut salmonellaa ja muuta ihmiset paahtaa niitä itse uunissa tai pannulla siksi. Salaateissa ollut lohi onkin ollut nieriää mädäntynyttä joten silmälasit päähän kaupoissa. Fazer kai lopetti Venäjällä ainakin osan. Ukrainan kriisin takia. Se ei ole vielä loppunut . Mutta ihan kuin vettä oli maitosuklaata myös sitten löytyi parempaa laatua ehkä vanhempaa suklaata se oli hyvää. Erikoisia juustoversioita myös ollut ikäänkuin olisi muuta kuin kermaa ehkä öljyä. Vähän outoja liekö piraattia.