Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on nat si?

Vierailija
08.01.2020 |

Kun joka toinen on näköjään nykyään sellainen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen, joka on eri mieltä sun kanssa.

Vierailija
2/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ne on niitä jotka haluaa tappaa kaikki eri mieltä olevat. Siis per sut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaikki kirjaimet yhteen, niin saat oikean sanan. Jos et vielä sen jälkeen tiedä, lue Wikipediasta.

Vierailija
4/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaappi on kansallismielinen naaaaaatsi ja kaapissa on naaaaaaaaaaaatzi.

Vierailija
5/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin tällä palstalla ollut usein toisen ilmoittanana seuraavien kantojeni takia: suvaitsevaisto ei pysty keskustelemaan nimittelemättä; aino pennasen lentokonetempaus oli täysin kestämätön ja vielä kestämättömämpää, että puoluejohto ei irtisanoutunut siitä; turva.aikan hakijoista osa on elintasoshoppailijoita ja suurin osa poliitikoista ei uskalla sanoa tätä ääneen. Tässä vain muutama esimerkki. :-)

Vierailija
6/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun ne on niitä jotka haluaa tappaa kaikki eri mieltä olevat. Siis per sut

Ei persut ketään halua tappaa, vain järkevämpää politiikkaa tietyistä asioista. Varsinkin sellaisista asioista, joista ei saa tällä palstalla keskustella, mutta liittyy ihmisiin jotka tulevat muualta Suomeen.

Vierailija
7/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku säälittävä pelle joka kuvittelee voivansa työskennellä missä haluaa sekä aiheuttaa työnantajalleen paskamaineen pikku aatufanituksillaan, ja nostaa porun kun ei onnistukaan:DDD

Vierailija
8/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallismielinen sosialisti

Vierailija
9/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansallismielinen sosialisti

Tai kuka tahansa sosialisti.

Vierailija
10/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useassa eri yhteyksissä kuullut et he ovat pohjasakkaa, ihmissaastaa, torakoita ja mitä vielä. "Humaanit" vasemmistolaiset puhuvat näin ihmisistä.

Vierailija
11/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on talouspoliittisilta näkemyksiltään olennaisesti sama kuin demari, mutta ei silleen lupsakasti vaan se haluaa tap.paa juu.ta.laiset ja mur.jaanit.

Kärsii (yleensä perusteettomasta) ylemmyydentunteesta koska on sattunut syntymään tietynvärisen nahkasäkin sisään.

Vastoin yleistä harhaluuloa myös mur.jaani voi olla nat.si, mutta sitten se haluaa tap.paa juu.ta.laiset ja va.lkonaamat.

Ainoastaan juu.ta.lainen ei oikein hyvin voi olla nat.si, paitsi jos hän tekee itse.murhan - siinä tapauksessa sekin käy.

Vierailija
12/14 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ainakin tällä palstalla ollut usein toisen ilmoittanana seuraavien kantojeni takia: suvaitsevaisto ei pysty keskustelemaan nimittelemättä; aino pennasen lentokonetempaus oli täysin kestämätön ja vielä kestämättömämpää, että puoluejohto ei irtisanoutunut siitä; turva.aikan hakijoista osa on elintasoshoppailijoita ja suurin osa poliitikoista ei uskalla sanoa tätä ääneen. Tässä vain muutama esimerkki. :-)

Tämä.

Vierailija
13/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natural Silencer

Vierailija
14/14 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin pystyn keskustelemaan nimittelemättä. Mitä nimittelyä se on, jos ihmistä, joka avoimesti kertoo ra sis tisesta ajatusmaaimastaan, kutsutaan ra sistiksi? Tai hit ler fania nat siksi? Minua sen sijaan on haukuttu vassarifemakoksi ja silakaksi ja ties miksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän