Miehet, keskityttekö ikinä omaan naiseen seksin aikana?
Vai fantasioitteko aina tilalle jonkun muun, jotta seksi olisi kiihottavampaa?
Kommentit (11)
Keskityn aina omaan vaimoon. Kuuntelen, maistelen, tunnustelen ja nautin.
Seksi muuttuu koko ajan paremmaksi.
T,
Nimim 15 vuotta yhdessä
Itselläni on periaate, että 3 orgasmia on naisen yhdynnässä saatava. Pari vagina ja yksi emätinorgasmi. Tai päinvastoin. Vasta sitten laukean itse. Kaikilla hyvä mieli!
Omaan vaimoon tietty. Hänen nautintonsa kautta kulkee omanikin. Mitä kiimaisempana hän käy sen kovemmin seisoo kalu ja sen suurempi surina omissa aivoissa. Jos en saa häntä syttyään jää oma nautinto laimeaksi ja onpa jopa tullut seisokkiongelmia
. Otettu sitten uusinta paremmin himoin. Yhdessä yli 40v.
Tämä on ilmeisesti joku vastaveto äskettäisille ketjuille, jossa keskusteltiin fantasioista ym. seksin aikana? Joskus fantasioin toisesta naisesta pannessani vaimoani, mutta hyvin harvoin. Eli jos joku joskus fantasioi, niin ei tarvitse välttämättä mennä heti toiseen äärimmäisyyteen ja kysyä ironisesti "keskityttekö te IKINÄ omaan naiseen?"
Vaikea keskittyä omaan naiseen rakastajattaren kanssa touhutessa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ilmeisesti joku vastaveto äskettäisille ketjuille, jossa keskusteltiin fantasioista ym. seksin aikana? Joskus fantasioin toisesta naisesta pannessani vaimoani, mutta hyvin harvoin. Eli jos joku joskus fantasioi, niin ei tarvitse välttämättä mennä heti toiseen äärimmäisyyteen ja kysyä ironisesti "keskityttekö te IKINÄ omaan naiseen?"
Mikä ihmeen "vastaveto"? Kyllä tämä on ihan rehellinen kysymys, koska olen ymmärtänyt että hyvin monet miehet lähes aina kuvittelevat tilalle jonkun muun kuin oman naisensa. Kiva kuulla ettei se kaikilla ole niin.
Toisessakin ketjussa jo jankkasin, mutta kerta kiellon päälle: miten seksin aikana edes pystyy fantasioimaan toisesta? Millaista seksin täytyy olla, että tällainen olisi mahdollista? Miksi ihmiset harrastaisivat seksiä jonkun kanssa, jota eivät halua (ennemmin oma käsi, kuin väkinäistä tai epäkiihottavaa naista panisin).
Vierailija kirjoitti:
Toisessakin ketjussa jo jankkasin, mutta kerta kiellon päälle: miten seksin aikana edes pystyy fantasioimaan toisesta? Millaista seksin täytyy olla, että tällainen olisi mahdollista? Miksi ihmiset harrastaisivat seksiä jonkun kanssa, jota eivät halua (ennemmin oma käsi, kuin väkinäistä tai epäkiihottavaa naista panisin).
Ilmeisesti lähes kaikki, jos on internettiä ja tutkimuksia uskominen. Samaa olen ihmetellyt.
Tottakai keskityn. Läsnäolo on tärkeintä koko seksissä, muuten on sama kun molemmat hoitelee itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti lähes kaikki, jos on internettiä ja tutkimuksia uskominen. Samaa olen ihmetellyt.
Kannattaisko sun uskoa internetiä vähän vähemmän?
Riippuu millaisen naisen kanssa harrastan. Pyrin harrastamaan seksiä vain kiihottavien naisten kanssa. Yhtä kannatti kosia. :-)