Rakastan ikuisesti ekaa todellista ensirakkauttani. Menetin hänelle neitsyyteni. Itse jätin hänet vuosia myöhemmin
mutta olisin sittenkin halunnut palata yhteen mutta ensirakkauteni ei halunnut enää minua kumppanikseen. Olen katkera loppuelämäni. Itken usein yksin miten en koskaan ole rakastanut toista miestä kuin tätä ensi rakkauttani, meillä oli niin täydellistä. En rakasta aviomiestäni samalla tavalla ja merkiksi rakkaudesta ensirakkautta kohtaan annoin lasteni nimet. Muistuttavat hänestä joka hetki.Olen sekaisin kun näen hänet siis ensirakkauteni ja ikuisesti vihainen ihmisille jotka saattoivat meidät erilleen. Eromme oli väärinkäsitysten summa. Myös äitini neuvoi aikanaan eroamaan.
Kommentit (28)
Ensirakkauden nimet on tyyliin Juhani Aapeli ja lasteni nimet on Julia ja Anna. t.ap
Oot kyllä koko nainen pahimman luokan idiootti jos et yhtä nuoruuden rakkautta voi unohtaa. Kaikki menee elämässä eteenpäin vaan eräät eivät. Onhan ennenkin tätä kuullut, onneksi ei mulla ole samanlaista luonnetta.
Olitte viisi vuotta yhdessä ja jätit, koska et ollut varma suhteen vakavuudesta? Nyt saa kyllä jo itseään syyttää.
Miettikääpä miten karmivalta tuntuisi, jos joku entinen olisi jäänyt noin kiinni... Lasten nimet ja kaikki. Miten se olisi pystynyt menemään elämässään eteenpäin. Olisitteko kovin ilahtuneita tällaisesta tiedosta?
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä miten karmivalta tuntuisi, jos joku entinen olisi jäänyt noin kiinni... Lasten nimet ja kaikki. Miten se olisi pystynyt menemään elämässään eteenpäin. Olisitteko kovin ilahtuneita tällaisesta tiedosta?
Aika creepyä. Ajattelisin, että onpa hullu akka.
Veikkaan, että jos ap olisi jäänyt yhteen ensirakkautensa kanssa, hän tuskailisi nyt elämänsä tylsyyttä ja voivottelisi sitä, kun ei aikanaan uskaltanut erota ja seikkailla ja olla muiden kanssa. Ei ikinä ole hyvä tämän naisen elämä, luulen ma.
Uskomatonta miten näitä naisia löytyy.
Miten sait nimet lapsille miehesi tajuamatta kenestä ne muistuttavat? Kerro lastesi nimet! ja sitten tän ensirakkauden voidaan verrata.