Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa miehistänne te, jotka saatte suhteessa hyvää kohtelua

Vierailija
08.01.2020 |

Löysin monen epäonnistuneen suhdevirityksen jälkeen kiltin ja lempeän miehen, joka kohtelee minua uskomattoman hyvin, panostaa ja kunnioittaa. Luulin jo, ettei tällaisia ole olemassakaan ja hämmennyn jatkuvasti hänen kunnioittavasta käytöksestään. Tunnen olevani rakastettu ja maailman ihanin nainen. Kyllä hyvä parisuhde on vaan yksi elämän onnellisimmista asiosta!

Ja neuvo teille, jotka ette ole arvostettuja suhteessanne: lähtekää ja etsikää uusi. Paljon parempaa on oikeasti tarjolla!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aikanaan näin, kun mieheni rakastui. Oltiin siis töistä tuttuja, monesti juteltu. Kerran hän käveli minua vastaan sanomatta mitään ja hätkähti silminnähden, muistan vielä kääntyneeni katsomaan, mikä sille nyt tuli. :) Nyt 15 vuotta myöhemmin hän edelleen sanoo, ettei se ollut mikään valintakysymys, vaan kuin halko päähän, "se ois nyt tässä". Mä olen kyllä päätynyt ihan samaan lopputulokseen, mutta vähemmän äkkinäisesti. Tällä viikolla juhlitaan kymmenettä hääpäivää. Uusperhe oltiin (mullakin takana onneton 1. liitto), nyt jo kaksin. Olen edelleen kiitollinen ja vähän ymmälläni, että näinkin hyvin voivat asiat olla. :)

Ihana tuo alku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla