Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut ns. henkisen heräämisen?

Vierailija
08.01.2020 |

Millainen kokemus oli?

Ilmiöstä löytyy paljon kirjallisuutta, mutta aika vähän suomeksi. Voi olla jopa psykoosin kaltainen tila.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin erittäin rauhallisen tunteen maatessani auringonvalossa, tiesin olevani kokoajan hereillä mutta kehoni ja mieleni tuntuivat erilaisilta kuin olin tottunut. Niin rauhalliselta että makasin siinä tunteja sillä en halunnut tunteen loppuvan. Kun ajattelin siitä tunteesta luopumista tunsin ison jännitteen rintakehällä, kuin olisin tippunut jostain korkealta. Olin todella rauhallinen ja kiitollinen kokemuksen jälkeen

Vierailija
22/24 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset heräämisestä ovat olleet voimakkaita. Merkittävimpinä kaksi kokemusta, missä ensimmäisessä koin kundaliinienergian nousun ja toisessa mielessä tapahtui merkittävä muutos tietoisuudessa.

En ollut aiemmin kuullut kundaliinienergian noususta mitään, ennen kuin se tapahtui itselle. Onneksi löysin henkisiä opettajia, jotka osasivat hyvin valottaa tätä asiaa. Yhden hyvän kundaliiniasiantuntijan ja henkisen opettajan voisin mainita: Craig Holliday.

Matthew Pallett on myös hyvin avannut omaa kundaliinimatkaansa. Molempien videoita löytyy youtubesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen herännyt joka aamu ja sitte ku en herää olen kuollut that's it. Ei ole mitään kuoleman jälkeen 

Vierailija
24/24 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen herännyt joka aamu ja sitte ku en herää olen kuollut that's it. Ei ole mitään kuoleman jälkeen 

Sinä et ole vielä kuollut, niin sinä et tiedä. Elvytetyt tietää. Tosin jonkin sortin hapenpuute-sekoamisesta siinäkin lienee kyse. 

Uskovaisella on omat teoriat siitä, mitä siinä tapahtuu, mutta tämä on väärä foorumi puida niitä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme