Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea kotisiivooja näkee ja huomaa asiakkaiden elämästä ja elintavoista?

Vierailija
08.01.2020 |

Tuli vaan mieleeni, kun kuulin kotisiivojan ihmettelevän, miten koulutetun, varakkaan perheen monisataneliöinen koti on Aina kuin pommin jäljiltä. Elävät täysin siivottomassa. Ja puhutaan siis sotkusta, huolimattomuudesta ja melkeinpä eläinrääkkäykses lemmikkiin nähden.
Tuttavapiirissäni on eräs huusholli,jossa toinen osapuoli miljonääri. Isossa kämpässä, kaikki viemisen päälle elintasossa. Mutta kylppäri hirveessä kunnossa, Laittiakaivo näytti lähinnö karvamatolta!.
Keittiössä esillä sekä edellisen illallisen että aamiaisen jäljet.
Mitä ne oikein tekee kodeissaan?? Ei mitään?
Hoitaa kyllä firmojaan ja pyörii seurapiireissä, mutta kotonaan hyvä kun osaa vessapaperia käyttää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään iltojani siivoamiseen käytä. Mä teen töitä(opiskelen), on tapaamisia, treffaan kavereita, treenaan tai niinä harvoina koti-iltoina mä vaan olen.

Mä olen ostanut palvelun nimeltä siivous, enhän mä nyt siitä maksa, että itsekin siivoaisin.

N27

Vierailija
2/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusta tehdessä asunto näyttää ihan ookoolta, eli arvioidaan sovittuihin asihoihin menevä aika. Tehdään kaupat ja kun seuraavan kerran siivooja menee paikalle, näkee jo eteisestä että tätä sotkua ja kaaosta ei sovitussa ajassa saa millään tehtyä!

Tukee vökön huijattu olo siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään iltojani siivoamiseen käytä. Mä teen töitä(opiskelen), on tapaamisia, treffaan kavereita, treenaan tai niinä harvoina koti-iltoina mä vaan olen.

Mä olen ostanut palvelun nimeltä siivous, enhän mä nyt siitä maksa, että itsekin siivoaisin.

N27

Kai sä nyt keittiötä putsailet siivoojan käyntien välillä?

Jos et, oot possu.

Vierailija
4/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kesätöissä kotisiivoojana, ja eipä niistä kodeista sinänsä mitään nähnyt asukkaiden elintavoista. Useimmat kodit olivat siistejä, jotkut näyttivät siltä että oli vasta siivottu. Varsinkin vanhusten kodit olivat yleensä hyvin siistejä, joskin tunkkaisia.

Mieleen on kuitenkin jäänyt yksi aivan pommi asunto, jossa asui aikuinen poika ja äitinsä. Näillä oli pitsalaatikoita ja lehtiä pinoittain seinänvierustat täynnä ja tosi likaista ja täyttä. Ei siellä paljon mitään mahtunut edes siivoamaan ja tämä poika kulki perässä päsmäröimässä. Nämä olivat selvästi jotain mielenterveysongelmaisia.

Eräässä lapsiperheen kodissa oli kakkavaippoja lattialla ja paikat tosi sekaisin.

Hieno kohde oli varmaan 300-400-neliöinen vanha talo, varmaan vanha koulu tms. Se oli sisustettu antiikkikaluilla ja talo oli todella mielenkiintoinen.

Vierailija
5/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N27

Kai sä nyt keittiötä putsailet siivoojan käyntien välillä?

Jos et, oot possu.

Eipä siellä oikein ole mitään siivottavaa.

Laitan toki kahvikupit koneeseen, mutta kun pääasiassa syön ulkona tai sitten tuon kotiin.. > roskiinhan ne sitten suoraan menee. Kotona tulee oikeastaan vaan syötyä hedelmiä, leikkeleitä ja kahvia juotua kupillinen silloin tällöin. Aah! Vesipullon tiskaan käsin päivittäin. :)

Vierailija
6/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotisiivousta tehnyt, mutta toimistosiivousta kylläkin.

Mitä fiinimpi rouva ja sen mukaiset vaatteet, niin toimisto oli järkyttävässä kunnossa. Ei tiimin kanssa pystytty ymmärtämään, miten saivatkin ne kämppänsä niin sotkuun, kun päivittäin siellä kuitenkin käytiin laittamassa paikat kuntoon.

Vierailija
7/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen on kuitenkin jäänyt yksi aivan pommi asunto, jossa asui aikuinen poika ja äitinsä. Näillä oli pitsalaatikoita ja lehtiä pinoittain seinänvierustat täynnä ja tosi likaista ja täyttä. Ei siellä paljon mitään mahtunut edes siivoamaan ja tämä poika kulki perässä päsmäröimässä. Nämä olivat selvästi jotain mielenterveysongelmaisia.

.

Sähän et ollut siellä tekemässä diagnooseja etkä arvostelemassa, vaan siivoamassa, eiks niin?

Olen kyllä törmännyt ennenkin tähän, että itseään parempien ihmisten koteihin siivoojan roolissa pääsevät tuppaavat olemaan pitkänokkaisia nuuskijoita ja pahantahtoisia juoruajia.

Pahimmillaan he luulevat ovansa jonkun julkkiksen henkiystäviä ja levittelevät ympäriinsä luottamuksellisia asioita.

Vierailija
8/8 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kotisiivousta tehnyt, mutta toimistosiivousta kylläkin.

Mitä fiinimpi rouva ja sen mukaiset vaatteet, niin toimisto oli järkyttävässä kunnossa. Ei tiimin kanssa pystytty ymmärtämään, miten saivatkin ne kämppänsä niin sotkuun, kun päivittäin siellä kuitenkin käytiin laittamassa paikat kuntoon.

toimisto, kämppä??

Onneksi teitä oli oikein tiimi, että saitte röökitauolla kaakattaa.