Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ero tuli miehelle yllätyksenä? Mielipiteitä!

Vierailija
08.01.2020 |

Olemme seurustelleet vajaan vuoden ja koko ajan suhteessamme on ollut miehen takia yksi minulle tärkeä kynnyskysymys, jonka olen useaan kertaan kertonut miehelle ja pyytänyt häntä korjaamaan, jotta voisimme jatkaa seurustelua. Mies on luvannut, mutta palannut melkein samantien takaisin vanhoihin toimintatapoihinsa.

Nyt, kun aikaa on kulunut ja mies ei näytä muuttavan tapojaan niin jouduin tekemään kipeän päätöksen ja kerroin mihelle, etten enää halua olla hänen kanssaan, koska kun asia ei ole tähän mennessä korjaantunut niin tuskin se tulee korjaantumaankaan.

Miehelle eropäätös tuli aivan yllätyksenä enkä ymmärrä miksi. Olen useaan kertaan puhunut tästä ja selkeästi sanonut, että minulle tämä on tärkeää, jotta voimme jatkaa suhdetta. Miten ero voi olla yllätys? En tajua. Olemme nelikymppisiä emmekä asu yhdessä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies tajua, että vatvot asiaa jatkuvasti ja pääsi sisällä velloo sen vuoksi naismainen myrsky. Todennäköisesti on pitänyt asiaa noin tuhat kertaa vähäpätöisempänä kuin sinä.

Ei mies VOI eikä osaa samaistua naisen tunteisiin, ellei niistä puhu jatkuvasti, äärimmäisen selkeästi tyyliin ”jos et lopeta tuota, niin otan taatusti eron”.

Miten vielä vuonna 2020 jotkut naiset eivät tajua että miesten ajatusmaailma on täysin erilainen?

Sanoin tästä joka ikinen viikko lähes vuoden ajan ja kyllä minusta vaikutti, että mies niissä tilanteissa ymmärsi puhettani. Muttei vaan muuttanut käytöstään. Aikaa olisi ollut opetella uusia toimintatapoja, jos olisi halunnut, muttei kai arvostanut minua tarpeeksi.

Ap

Miksi et itse muuttanut toiminta tapojasi, olisit voinut alkaa tehdä vain iltaa mutta et vaan tainnut arvostaa häntä tarpeeksi.

Mitähän ihmettä tässä halutaan sanoa

Kuvitellaan utopisesti että toinen muovautuu toisen tahdon mukaiseksi olennoksi.

Eli toinen on jumala ja toinen on joku muovattava pökäle tälle toiselle.

Tiedän näitä miehiä ja ovat ihan zombeja. Vaimo on kiristänyt lopettamaan alkoholin kokonaan, harrastukset kokonaan, nenänkaivamisen kokonaan, naurutyylin kokonaan, ei saa kuorsatakaan.

Siis nämä tyypit odottaa että toinen olisi sätkynukke.

Oliko siis pyyntöni että tapaisimme edes kerran viikossa illalla eikä yöllä mielestäsi kohtuuton? Meillä saattoi mennä viikkoja näkemättä lainkaan, kun mies tuli niin myöhään kotiinsa. Kummallakin periaatteessa 8-16 työaika, mutta mies siis töissä vähintään klo 21 asti. Tai "töissä", mistäpä minä tiedän missä oli.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla