Miksi ero tuli miehelle yllätyksenä? Mielipiteitä!
Olemme seurustelleet vajaan vuoden ja koko ajan suhteessamme on ollut miehen takia yksi minulle tärkeä kynnyskysymys, jonka olen useaan kertaan kertonut miehelle ja pyytänyt häntä korjaamaan, jotta voisimme jatkaa seurustelua. Mies on luvannut, mutta palannut melkein samantien takaisin vanhoihin toimintatapoihinsa.
Nyt, kun aikaa on kulunut ja mies ei näytä muuttavan tapojaan niin jouduin tekemään kipeän päätöksen ja kerroin mihelle, etten enää halua olla hänen kanssaan, koska kun asia ei ole tähän mennessä korjaantunut niin tuskin se tulee korjaantumaankaan.
Miehelle eropäätös tuli aivan yllätyksenä enkä ymmärrä miksi. Olen useaan kertaan puhunut tästä ja selkeästi sanonut, että minulle tämä on tärkeää, jotta voimme jatkaa suhdetta. Miten ero voi olla yllätys? En tajua. Olemme nelikymppisiä emmekä asu yhdessä.
Oliko siis pyyntöni että tapaisimme edes kerran viikossa illalla eikä yöllä mielestäsi kohtuuton? Meillä saattoi mennä viikkoja näkemättä lainkaan, kun mies tuli niin myöhään kotiinsa. Kummallakin periaatteessa 8-16 työaika, mutta mies siis töissä vähintään klo 21 asti. Tai "töissä", mistäpä minä tiedän missä oli.
Ap