Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko aikaa vietätte av-palstalla viikossa?

Vierailija
08.01.2020 |

Ja missä tilanteissa luette?
Itse 3-4h ehkä. Luen palstaa esim. bussimatkoilla jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä pitää päivät täyttää jollakin. Silloin kun netteilen niin saatan roikkua tällä palstalla helposti 10 tuntia päivässä. Hitto mikä friikki mä olen omastakin mielestä.

M48

Entä jos tekisit aikasi kanssa jotakin järkevää, vaikkapa miettisit uutta koulutusta tai jotakin muuta itsesi kehittämistä?

Tai pitämällä hauskaa.

Tämä vauvapalstailuhan on hauskaa. Joskus saa nauraa oikein kunnolla, kun lukee tosi hauskan tai huvittavan viestin. ERI

Kahdesti ei voi yläpeukuttaa. Jees täällä on joskus nauranut aika hyvin ääneen. Ihan niin että paljastuu se totuus, hullu.

M48

Vierailija
22/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen enemmän, kun täällä oli mielenkiintoisia ketjuja. Nykyään käyn vain silmäilemässä, koska ketjut poistuvat heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi perustella itselleen että roikkuu tällä roskapalstalla 10 tuntia päivässä? Tai edes viikossa.

Sinuakin tämä "roskapalsta" kuitenkin ilmeisesti kiinnostaa, kun täällä olet ja tänne kirjoitat. Miksi muut eivät saisi myös olla?

Itse postailen kun ei ole asiakkaita eikä muita tehtäviä työaikana. Vapaa-aikaa en uhraisi tähän palstaan.

Vierailija
24/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aikalailla täysi työviikko tulee tunneista, jos ei enemmänkin.

Terveisin Naispelko26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi