Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko aikaa vietätte av-palstalla viikossa?

Vierailija
08.01.2020 |

Ja missä tilanteissa luette?
Itse 3-4h ehkä. Luen palstaa esim. bussimatkoilla jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun sipuloin vessassa. Eli noin kuukki tunkkia viikossa

Vierailija
2/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 7-23.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa ja notkun täällä niin usein kuin mahdollista. Valitettavasti perhe, velvollisuudet ja työt usein haittaavat keskittymistä. Muuten menee kivasti. Kuis muilla?

Vierailija
4/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetisti aikaa. Tosin sillä ei ole merkitystä, minulla on kaikki maailman aika, eikä mitään tärkeää.

Vierailija
5/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä pitää päivät täyttää jollakin. Silloin kun netteilen niin saatan roikkua tällä palstalla helposti 10 tuntia päivässä. Hitto mikä friikki mä olen omastakin mielestä.

M48

Vierailija
6/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihan liian paljon, nykyisin ehkä 15 min kerran viikossa. Ainahan täällä on ilkeilty ja provoiltu, mutta meno on mennyt koko ajan pahemmaksi ja se hyvä sisältö vähentynyt jatkuvasti. Olen kyllästynyt trolleihin, joten eipä täällä enää viitsi palonkana aikaa viettää. Välillä käyn katsomassa onko meininki muuttunut, mutta kun yleensä löytyy max 1 kiinnostava keskustelu monen sivun selaamisella niin eipä täällä viitsi paljon aikaa viettää.

T. Ekan kerran palstalla vuonna 2005

Vierailija
7/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä pitää päivät täyttää jollakin. Silloin kun netteilen niin saatan roikkua tällä palstalla helposti 10 tuntia päivässä. Hitto mikä friikki mä olen omastakin mielestä.

M48

Entä jos tekisit aikasi kanssa jotakin järkevää, vaikkapa miettisit uutta koulutusta tai jotakin muuta itsesi kehittämistä?

Vierailija
8/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi perustella itselleen että roikkuu tällä roskapalstalla 10 tuntia päivässä? Tai edes viikossa.

Vierailija
9/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Entä jos tekisit aikasi kanssa jotakin järkevää, vaikkapa miettisit uutta koulutusta tai jotakin muuta itsesi kehittämistä?

Tai pitämällä hauskaa.

Vierailija
10/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä taas eksyin tänne ja jäin koukkuun :( vuosiin en ollut käynyt ja tulin vaan hakemaan neuvoa yhteen parisuhdejuttuun.. toivottavasti pääsen taas eroon

Vierailija
11/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Olen usein miettinyt. Näin tyhmälle on vaikea keksiä kolmatta ammattia. Suun soittaja ei valitettavasti ole sellainen mistä maksetaan. Jos saat puhuttua puolestani yhden annoksen tarpeeksi morfiinia niin minusta on vain hautauskulut. Pahvilaatikko käy oikein hyvin. Toki kropan saa hyödyntää lääketieteellisesti. Jos ei osille ole käyttöä niin kandit saa harjoitella viiltoja.

M48

Vierailija
12/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää niin hanakasti kun poliittiset aiheet sensuroidaan lähes aina muutamassa minuutissa.

Vierailija
13/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Olen usein miettinyt. Näin tyhmälle on vaikea keksiä kolmatta ammattia. Suun soittaja ei valitettavasti ole sellainen mistä maksetaan. Jos saat puhuttua puolestani yhden annoksen tarpeeksi morfiinia niin minusta on vain hautauskulut. Pahvilaatikko käy oikein hyvin. Toki kropan saa hyödyntää lääketieteellisesti. Jos ei osille ole käyttöä niin kandit saa harjoitella viiltoja.

M48

Luota itseesi! Kyllä asiat vielä järjestyvät!😊

Vierailija
14/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 70-100 h/vk :''''''DDD Voi ei! Itkettää ja naurattaa oikeasti kun lasken tätä. :'S eli käytännössä suurimman osan valveillaoloajasta, en muuta teekään. oivoi...

Vierailija
15/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää niin hanakasti kun poliittiset aiheet sensuroidaan lähes aina muutamassa minuutissa.

Joskus oon miettiny, että onko aihe todellakin vapaa? Palsta ei ihan ole nimensä veroinen...

Ap

Vierailija
16/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuhon oma kirjoitti:

Varmaan 70-100 h/vk :''''''DDD Voi ei! Itkettää ja naurattaa oikeasti kun lasken tätä. :'S eli käytännössä suurimman osan valveillaoloajasta, en muuta teekään. oivoi...

Jos työsi on av-moderaattori, diagnoosi olisi työnarkomaani, mutta nyt taidatkin olla umpihullu! 🤣

Vierailija
17/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Noin 1-2h päivässä yhteensä.

Vierailija
18/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi perustella itselleen että roikkuu tällä roskapalstalla 10 tuntia päivässä? Tai edes viikossa.

Sinuakin tämä "roskapalsta" kuitenkin ilmeisesti kiinnostaa, kun täällä olet ja tänne kirjoitat. Miksi muut eivät saisi myös olla?

Vierailija
19/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Tai pitämällä hauskaa.

Tämä vauvapalstailuhan on hauskaa. Joskus saa nauraa oikein kunnolla, kun lukee tosi hauskan tai huvittavan viestin. ERI

Vierailija
20/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48

Luota itseesi! Kyllä asiat vielä järjestyvät!😊

Sehän siinä on että hetkestä riippuen olen ehkä suurin ego? Aivan jopa älytön itseluottamus. Sillä hurmaan parhaillaan itsenikin. Joitain naisiakin on mennyt lankaan kun sitä jotain muka löytyy. Voi v kun tulee ne heikot hetket. Silloin en haluaisi edes tietää itseäni.

Omasta mielestäni olen parasta seuraa yksin. Seurassa en tiedä mutta vedän roolin mukava, ystävällinen tulen kaikkien kanssa toimeen. Kuuntelen, keskustelen jne. Omasta mielestä mulla on jotain vikaa päässä. Tuosta egosta vielä. Vanhaa kaveria kun piti opastaa miten x paikkaan löytää. Vihtuili perillä että arvasin että ollaan lähellä kun tuossa pari kilometriä sitten alkoi sun ego tuntua.

En mä oikeasti tiedä enkä varsinkaan itseä osaa arvioida. Se on sokea piste ja kuka muka osaa sanoa itsestä oikeasti rehellisesti?

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän