Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness peppu kesäksi??????

Vierailija
08.01.2020 |

Onko mahollista? Ja kuinka monta kertaa viikossa pitäs treenata ja kauanko????

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salille ja persetreeniä 2-3 krt viikossa ja laadukasta proteiinipitoista ruokaa. Jos treenaaminen ei ole tuttua, kannattaa ottaa joku opastamaan alkuun. Hyviä pakaraliikkeitä on maastaveto, hip thrust, pakarapotku, tietyt kyykkyvariaatiot jne.

Ei mulla oo nyt salikorttiin varaa :(

Ei ole varaa 19,9e / kk? Halvimmat ketjusalit ovat tämän hintaisia, jos sinun seudulla on sellaisia. Pari viinipulloa skippaa ja maksa sali niillä.

En juo ja joo varmaan jollekin halvalle salille ois varaa, mutta en mielellään menisi sellaisiin jossa kauheasti porukkaa.. on mulla jotain painoja kotona

Vierailija
42/44 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan syväkyykkyjä kahvakuulalla sekä yhden jalan kyykkyjä niin, että takana oleva jalka on sängyllä, eli kuin olisi askelkyykkyasennossa mutta takajalka ylhäällä. Välillä teen myös askelkyykkykävelyä ja porrastreeniä. On pyöreä takalisto ja huomaa kyllä parissa kuukaudessa jo kun alkaa treenaamaan tai jos jää se pari kuukautta väliin. Älä usko noita jotka väittävät että kyykyillä kasvaa vaan reidet. Riippuu siitä mitä tekee ja millaisilla liikeradoilla, jos tekee pienellä liikeradalla nitkutusta niin tuskin paljon lihakset kasvaa. Syväkyykkyjä voi tehdä pienemmilläkin painoilla, liikerata on paljon laajempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tuo kuva kenen tahansa niin suora seisoma-asento olisi parempi pepun arviointiin. Ja pelkän pepputreenin lisäksi kannattaa treenata muutakin kroppaa. Esim tuossa kuvassa voisi olla reilusti enemmän lihaksia reisissä.

Vierailija
44/44 |
27.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuut vaa rikkoo polvet.

T. Pyllyn metsästäjä, 6kk jälkeen oli polvet aivan kaput vaikka kuinka hyvin treenasin. Nyt 5v myöhemmin edelleenkin krooniset polvivammat. Olen välillä liikuntakyvyttömänä polvikipujen takia. Jänteet ovat jääneet pysyvästi vammautuneina.

En ole edes 30 vielä ja tajusin että meillä on vain yksi terveys. Minä pilasin polveni pyllyn takia ja nyt en voi tehdä mitään. En edes istua lattialla kun en pääse ylös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi