Fitness peppu kesäksi??????
Onko mahollista? Ja kuinka monta kertaa viikossa pitäs treenata ja kauanko????
Kommentit (44)
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Kyykkyjä, kyykkyjä, juokse portaita ja lisää kyykkyjä. Joka päivä. Laita vaikka painot nilkkoihin. Kyl se siitä.
Ei joka päivä. Lihas ei nimittäin kasva ärsytyksestä, se kasvaa levon ja ravinnon myötä. Ärsytys on vain pieni osa. Joka päiväinen ärsytys päinvastoin vain haittaisi tuota prosessia.
Luuleksä, että se edes joka päivä lähtis tekemään. Rima on asetettava korkealle, että edes joskus tulis tehtyä. Tämä on känkkis-kannustamista! Kun pukkaa eteenpäin, alkaa jossain kohtaa näkymään muutosta. Lisätään painoja!!
Minun mielestäni aloittajalle ei ole hyvästä, että heti alusta saakka vedetään tajutonta menoa ja painoja nostetaan ennen kuin edes liikeradat osataan kunnolla. Näin vain loukkaantuu, ja sitten varsinkaan ei tule mitään tuloksia kun ei edes pääse treenaamaan.
Ensimmäiset kuukaudet pitäisi olla minimaaliset painot ja perusteiden oppimista, pohjatyön luomista eikä vain loukkaantua. Haluat että olet kykenevä loppuelämän, et vain vuotta ja sitten paikat paskana.
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Kyykkyjä, kyykkyjä, juokse portaita ja lisää kyykkyjä. Joka päivä. Laita vaikka painot nilkkoihin. Kyl se siitä.
Ei joka päivä. Lihas ei nimittäin kasva ärsytyksestä, se kasvaa levon ja ravinnon myötä. Ärsytys on vain pieni osa. Joka päiväinen ärsytys päinvastoin vain haittaisi tuota prosessia.
Luuleksä, että se edes joka päivä lähtis tekemään. Rima on asetettava korkealle, että edes joskus tulis tehtyä. Tämä on känkkis-kannustamista! Kun pukkaa eteenpäin, alkaa jossain kohtaa näkymään muutosta. Lisätään painoja!!
Minun mielestäni aloittajalle ei ole hyvästä, että heti alusta saakka vedetään tajutonta menoa ja painoja nostetaan ennen kuin edes liikeradat osataan kunnolla. Näin vain loukkaantuu, ja sitten varsinkaan ei tule mitään tuloksia kun ei edes pääse treenaamaan.
Ensimmäiset kuukaudet pitäisi olla minimaaliset painot ja perusteiden oppimista, pohjatyön luomista eikä vain loukkaantua. Haluat että olet kykenevä loppuelämän, et vain vuotta ja sitten paikat paskana.
Noh, laitetaan se juoksemaan rappusia ja siitä pitkälle hiihtolenkille. Wanhaan tyyliin, murtsikkahiihtoa. Tää ainakin toimii pakaroihin.
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Noh, laitetaan se juoksemaan rappusia ja siitä pitkälle hiihtolenkille. Wanhaan tyyliin, murtsikkahiihtoa. Tää ainakin toimii pakaroihin.
Häivy vertti tekemään niitä askelkyykkyjäs
Mun mielestä pelkän pepun treenaaminen on suorastaan naurettavaa. Mikä ihme älytön villitys on toi persetreeni? Treenaa koko kroppaa
Vierailija kirjoitti:
Niin tätä mä nyt hainkin että montako päivää tarvii palautumiseen?? Vissiin alkuvaiheessa uskaltaisi mennä vain yhdellä palautumispvällä? Siis jos ilman painoja??
Kyllä, mutta ilman painoja sulla menee ikuisuus. Ilman painoja saat kiinteyttä, mutta ”massan” kasvattamiseen tarvitaan painoja.
Kuvan perusteella realistisempi tavoite kesäksi on twerkkauspylly. Lisäläskin kerääminen peppuun on paljon helpompi tavoite kuin nykyisten vaihtaminen kiinteiksi lihaksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tätä mä nyt hainkin että montako päivää tarvii palautumiseen?? Vissiin alkuvaiheessa uskaltaisi mennä vain yhdellä palautumispvällä? Siis jos ilman painoja??
Kyllä, mutta ilman painoja sulla menee ikuisuus. Ilman painoja saat kiinteyttä, mutta ”massan” kasvattamiseen tarvitaan painoja.
Mitään "kiinteyttä" ei ole olemassakaan. Voit joko lisätä tai vähentää läskiä tai lihasta, that's it.
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
känkkäränkkä kirjoitti:
Häivy vertti tekemään niitä askelkyykkyjäs
Mä en oo mikään vertti. Mitäs mulle alat ränkkäämään? Mä yritän auttaa ap:ta sen pulmassa. Tekisit itse samoin, etkä huutelisi vieraille naisille törkeyksiä!
Hyviä liikkeitä on netti täynnä. Kannattaa katsoa videoita missä neuvotaan oikeaoppinen tekniikka, että liike vaikuttaa oikeisiin paikkoihin eikä tee vahinkoa. Ruokavaliolla tietysti merkitystä, treenin jälkeen on syötävä, että vaikuttaa.
Mulla on läskiä pepussa ei nyt ole mikään täys lättänä, mutta jotain kohotusta haluisin
Salille ja persetreeniä 2-3 krt viikossa ja laadukasta proteiinipitoista ruokaa. Jos treenaaminen ei ole tuttua, kannattaa ottaa joku opastamaan alkuun. Hyviä pakaraliikkeitä on maastaveto, hip thrust, pakarapotku, tietyt kyykkyvariaatiot jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään "kiinteyttä" ei ole olemassakaan. Voit joko lisätä tai vähentää läskiä tai lihasta, that's it.
Ei sit, that’s it.
Vierailija kirjoitti:
Kuvan perusteella realistisempi tavoite kesäksi on twerkkauspylly. Lisäläskin kerääminen peppuun on paljon helpompi tavoite kuin nykyisten vaihtaminen kiinteiksi lihaksiksi.
Tuo kuva ei todellakaan ole ap:n, tuo oli laitettu 2018
Vierailija kirjoitti:
Salille ja persetreeniä 2-3 krt viikossa ja laadukasta proteiinipitoista ruokaa. Jos treenaaminen ei ole tuttua, kannattaa ottaa joku opastamaan alkuun. Hyviä pakaraliikkeitä on maastaveto, hip thrust, pakarapotku, tietyt kyykkyvariaatiot jne.
Ei mulla oo nyt salikorttiin varaa :(
Kyllä se kuule kesä tulee vaikkei sun ahteris olisikaan mikään fitnessi. Perse kuin perse.
98% ns. fitnesspepuista on trikoiden luomaa harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo nyt salikorttiin varaa :(
Ei ole varaa 19,9e / kk? Halvimmat ketjusalit ovat tämän hintaisia, jos sinun seudulla on sellaisia. Pari viinipulloa skippaa ja maksa sali niillä.