Miten saisi haluja toiseen sessioon hetikohta orkun jälkeen.
Eli kun olen lauennut, niin ei kyllä tee yhtään mieli uudelleen alkaa hommailemaan.
Olisiko jokin konsti jolla tällaista halua saisi lisättyä?
Ne halut vaan yksinkertaisesti loppuu siihen yhteen laukeamiseen, vaikka olisi joskus mukava jatkaa hommeleita.
Onko mahdollisesti testosteroniarvon mataluudella jotain tekemistä tämän kanssa? En ole mittauttanut.
Kommentit (3)
Siis ilmeisesti olet mies, kun puhut T-arvoista?
Itselläni on aivan sama, laukeaminen vie halut ihan nolliin; niin kai se on tarkoituskin (tai näin ainakin olen aina luullut). Mutta sopivassa vireessä kun on, niin vartin päästä saatan olla taas touhussa, ja hyvässä lykyssä kolmannen varvin voi vielä saada samaan sessioon, mutta kyllä se melkein siinä sitten olikin.
Siitä vierestä sängyltä (tai missä sitten puuhailittekaan). Suutelua ja hyväilyä alkuun, sitten jotain ei penetratiivista (esim. nuolemista, läpsimistä, piiskaamista, sormetusta) kun halut alkavat nousemaan. Penetraatiota sitten kun siltä taas tuntuu. Ja toistetaan kunnes ei enää vain pysty tai ei ole aikaa.
Ei ole kyllä testotasoilla mitään tuon kanssa tekemistä. Ylipäätään jos testotasojen kanssa ei ole ongelmia, niin korkeammat tasot ei todellakaan takaa mitään halukkaampaa ja toimivampaa kroppaa. Voi käydä toisinkin päin. Eli ei kannata korjata mitään mikä ei ole rikki.
Miksi siihen toiseen erään on pakko saman tien lähteä? Mulla joskus onnistuu toinenkin kierros, mutta se on aina laimempi ja työläämpi. Ekan kerran pitkittäminen on loppupeleissä paljon nautinnollisempaa ja kun lopulta pääsee maaliin niin ei voisi jatko enää vähempää kiinnostaa.
Kuten monessa muussakin asiassa elämässä, ei tartte tehdä kahdesti kun tekee kerran kunnolla :)