Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Karmeimpia treffikokemuksia.

Vierailija
08.01.2020 |

No niin, palstamiehet. Tähän ketjuun saa kirjoittaa karmeimpia treffikokemuksia ( ei tarvitse liittyä Tinderiin). Minä voin aloittaa, ja myöhemmin kertoa lisää kokemuksia ( näitä on :D).

Eilen kävin treffeillä naisen kanssa, jonka olin tavannut baarissa uutena vuotena. Emme oikeastaan tienneet paljonkaan toisistamme, olimme vaihtaneet numerot ja aktiivisesti viestitellyt kevyttä smalltalkia. Vaikutti kuitenkin kiinnostavalta persoonalta ja ulkoisesti nätti nainen. Olimme puhuneet pintapuolisesti esimerkiksi lemmikeistä, harrastuksista, perheistä ja ammateista ( itse aineopettaja ja likka lastenhoitaja).

Sovittiin, että treffeillä mennään pelaamaan bilistä ja ottamaan muutama olut. Ensimmäinen tunti meni hyvin pelatessa, mutta mentyämme pöytään keskustelemaan tilanne muuttui. Likka sanoi, että hänen arkipäivänsä kuluvat periaatteessa töissä ja illat kissoja hoitaessa, viikonloppuisin "hengaili kavereiden kanssa". Ok, melko väritön persoona ajattelin, mutta annetaan nyt mahdollisuus. Mutta sitten likka alkoi ihaillen puhumaan, kuinka hyvä palkka opettajilla varmasti on ( :D). Sitten hän alkoi visioimaan, millaiseen yhteisasuntoon me voisimme mahdollisesti muuttaa ja mihin matkustaa lomilla. Selväksi tuli, että eipä likka nähnyt minussa kuin mahdollisen taloudellisen nousun, joten kohteliaasti tarjosin yhden juoman ja lopetin illan mahdollisimman lyhyeen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän