Vaimo näköjään löytänyt uuden tavan vittuilla mulle :D
Meen siis aina töihin pyörällä ja nyt muutamana aamuna on ollut ketjut pois paikoiltaan ja hiekkaa ripoteltuna satulalle. No tänään sitten näin ikkunasta, kun teki taas saman jekun😠
Kommentit (18)
Mies aina lähtee ulos, kun pitäisi keskustella asiat selviksi. Aloin piilottelemaan kengistä parit. Sitten se lähti eripari kengissä. Hitto mua nauratti.
Tuollasta kun lukee niin voi olla tyytyväinen siihen että meidän riidat on rehellisiä. Sanotaan kumpikin ja se on siinä. Parasta on että molemmat mielummin sovitaan kuin riidellään. Me tosin ollaan mukamas aikuisia ihmisiä.
Laita vaimon tamponeihin chilijauhetta.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti ihana aviomies!!
Ai miehen vika, kun nainen kiusaa?
Miksi hän on edelleen vaimosi? En ymmärrä miksi kukaan terve ihminen tekisi toiselle noin.
Vierailija kirjoitti:
Mies aina lähtee ulos, kun pitäisi keskustella asiat selviksi. Aloin piilottelemaan kengistä parit. Sitten se lähti eripari kengissä. Hitto mua nauratti.
Kerro 1 asia mikä piti keskustella selväksi?
0/5
Ei naiset edes saa ketjuja pois paikaltaan. Lisäksi tulee tummaa vaseliinia käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei voi olla miehen vika? Tietty.vaa ilkee eukko ja mies ns enkeli.
No oletko sä tehnyt jotain sellaista mikä vaimoa vituttaa? Vai ihanko ilkeyttään tekee? Miksi olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina miehen vika. Jos ei olisi miehen vika, niin eihän vaimo kiusaisi. MOT.
Mä laitan aina perunan miehen pakun pakoputkeen ja kaadan hiekkaa tankkiin. Ihme kiroilua joka aamu pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Laita vaimon tamponeihin chilijauhetta.
Tuskin onnistuu kun ne on muovikuorissa...
Mutta laita s*ksileluihin sriracha-kastiketta :)
Minä säädän miehen fillarista jarrut..