Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teit uraa vaikka perhekello kilkatti koko ajan ja nyt ei säteilykään auta?

Vierailija
08.01.2020 |

Voi, voi teitä uranaisia. Paljonkos se urasi kuolinvuoteella lämmittää? 🤣 Minä perustin perheen 21-vuotiaana, sain kolme ihanasta ihaninta palleroista, kasvatin heidät ja nautin joka hetkestä. Sinä teit uraa vaikka perhekello kilkatti. Leikit kuuroa, kunnes huomasit, että kello olikin oikeasti hiljaa. Voi sinua, kurjaa. En arvosta, turha luulla.

Lasten ehdoton rakkaus äitiään kohtaan on elämän suurin lahja.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se surullista kun ei saa omaa söpöä metsänpeikko palleroa, joka on viaton ja egoton, näyttäen ihmisyyden parhaat puolet.

Älä anna karusellipropagandan upota sinuun. 

Vierailija
2/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että säteily vaan pahentaa tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa varmaan puuttuu toi "perhekello". Mutta kun sinä eläkkeellä itket, kun lapsesi eivät käy vanhainkodissa katsomassa vanhaa mammaansa, niin minä juon varjossa drinkkiä jossain Kreikan saaristossa ja urani aikana tienaamillani rahoilla palkkaamani henkilökohtainen avustaja täyttää lasin tarvittaessa ja pöyhii tyynyni pyynnöstäni.

Eli en ole missään määrin kateellinen tai katkera sinulle, koska ihmiset tekee erilaisia valintoja ja arvostaa eri asioita..

Vierailija
4/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehny uraa, vaan maleksin kotona teidän kaikkien rahoilla. En tosin pukannut persehedelmää tähän maahan teidän elätettäväksi, joten oikeasti teidän pitäisi olla kiitollisia.

t. nysvääjä

Vierailija
5/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä ihmeen säteily?

Vierailija
6/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mielelläni perhettä perustanut mutta sairastuin enkä perhettä voinut enää toivoa. Siksi työ. Ei elämä aina ole sitä mitä toivoisi.

Vierailija
7/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset on kamalimpia, joilla ei ole omaa elämää ja elävät pelkästään lastensa kautta. AP vaikuttaa sellaiselta. Anna lasten olla omanlaisiansa eikä sinun egosi jatkeita ja hanki omia harrastuksia.

Vierailija
8/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurisen katkeran kuuloinen tilitys toisten poikkeavasta valinnasta.

Vierailija
9/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa lapset on saatu 30-vuotiaina, niin minäkin sitten tein. Onpahan perspektiiviä äitiyteen joka muuten ei ole elämäni pääsisältö

En edelleenkään uskaltais paneskella ilman luotettavaa ehkäisyä.

Kahden äiti, 38-v

Vierailija
10/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullunkurisen katkeran kuuloinen tilitys toisten poikkeavasta valinnasta.

Mä taas sanoisin, että provo.

Vierailija
11/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ihmiset on kamalimpia, joilla ei ole omaa elämää ja elävät pelkästään lastensa kautta. AP vaikuttaa sellaiselta. Anna lasten olla omanlaisiansa eikä sinun egosi jatkeita ja hanki omia harrastuksia.

Yrittäisit nyt edes vähän peittää kateuttasi. Ole katkera itsellesi hukkaan heitetystä elämästä, älä minulle.

AP

Vierailija
12/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukin tehköön kuten haluaa. 

Ihmeellisen omahyväiseltä ap vaikuttaa.

Vierailija
13/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin tehokas ja hyvinkirjoitettu provo.

Jos ei ole provo niin kerro ap, miltä tuntuu toteuttaa halpaa stereotyyppiä omassa elämässään?

Vierailija
14/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo on.

Sitä paitsi mä voin laittaa paremmaksi: Aloitin lasten tekemisen 15-vuotiaana, 20 kappaletta niitä on nyt siunaantunut joten olen koko Suomen paras nainen!

Vierailija
15/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein molemmat. Olin ensin uratykki 30-vuotiaaksi, sitten 3 lasta joiden kanssa kotiäitinä muutaman vuoden ja taas ura jatkuu.

Vierailija
16/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka sana 100 % totta. Ellei 200 %.

Vierailija
17/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekello kilkattaa! 

Vierailija
18/24 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siksi että sain rahaa ja nyt voi pikkuhiljaa viisikymppisten lähestyessä vähentää työntekoa ja ja jättäytyä  muutaman vuoden päästä kokonaan pois työelämästä.

Vierailija
19/24 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras KOSKAAN!!!

Vierailija
20/24 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostitko tämän, kun se sun miesmummo-avaus ei saanut kommentteja?