Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo istui naamalle

mites muilla?
07.01.2020 |

tuosta noin vain pikkarisillaan ja kyllä aromit tuoksahti. ( sanoi käyneensä kakalla pari tuntii sitten)pitihän siitä kehut antaa kun uskalsi. ehkä pitäisi kukat ostaa siksi että aloitteet ja rohkeat sellaiset eivät ole hänelle tyypillisiä. ei menny pienelle pesulle että olisit oralisoinut hälle lopun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lukea pariin kertaan, että ymmärsin. :'D Siis tortun jälkeen pesemättä pikkarit jalassa naamalle istumaan? No on tuo paremmin kuin meillä. Viime yönä kävin vessassa kakkosella ja mies tunki samaa aikaa vessaan pesemään hampaita. Vaikka koitin sille vihaisesti sanoa, että mene pois, jumalauta jotain pyhää! Niin ei, hänestä jokainen paskakikkare on jakamisen arvoinen asia ja rajaton avoimuus vain syventää parisuhdetta. Niin paljon on nuo vessatunkeilut meidän parisuhdetta syventäneet, että mies ei muista tehdä aloitteita koskaan. No ei varmaan pysty ajattelemaan minua eroottisesti kun on väkisin tirkistellyt vessassa käyntiäni... Vai riittääkö se erotiikkaelämäksi hänelle? Joka tapauksessa aika syvältä kun itseäni ei nuo paskanhajut kiihota yhtään. Kiva kun sain avautua, kyl mä jätän sen sian. Ehkä hänelle olisi sopinut ihan joku toinen nainen.

Vierailija
2/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo jos istuisi naamani päälle läskisellä perseellään niin kuolema koittaisi ja happi lopuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kerran istunut perse paljaana naaman päälle,

Muuten hyvä mutta happi meinas loppua

Vierailija
4/7 |
08.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti lukea pariin kertaan, että ymmärsin. :'D Siis tortun jälkeen pesemättä pikkarit jalassa naamalle istumaan? No on tuo paremmin kuin meillä. Viime yönä kävin vessassa kakkosella ja mies tunki samaa aikaa vessaan pesemään hampaita. Vaikka koitin sille vihaisesti sanoa, että mene pois, jumalauta jotain pyhää! Niin ei, hänestä jokainen paskakikkare on jakamisen arvoinen asia ja rajaton avoimuus vain syventää parisuhdetta. Niin paljon on nuo vessatunkeilut meidän parisuhdetta syventäneet, että mies ei muista tehdä aloitteita koskaan. No ei varmaan pysty ajattelemaan minua eroottisesti kun on väkisin tirkistellyt vessassa käyntiäni... Vai riittääkö se erotiikkaelämäksi hänelle? Joka tapauksessa aika syvältä kun itseäni ei nuo paskanhajut kiihota yhtään. Kiva kun sain avautua, kyl mä jätän sen sian. Ehkä hänelle olisi sopinut ihan joku toinen nainen.

ehkä 7% oli kakkosen tuoksuu etupääs pesemätön pimpsa...en mä nyt siitä paskan tuoksusta kiihotu vaan tuo kokonaisuus

Vierailija
5/7 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesemättömyys tuo lisäarvoa suhteelle romantiikan muodossa. Hajusta pystyy päättelemään useita asioita kun siihen oikein harjaantuu. Eipä pysty vaimo valehtelemaan edes siitä, mitä on syönyt lounastauolla työkavereiden kanssa. Tavallaan suhde on syventynyt monitahoisesti.

Vierailija
6/7 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava lukea järkevän naisen teksiä täällä, en voi ymmärtää näitä likaisuuden ylistäjiä, en edes hyväksyjiä.

Vierailija
7/7 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava vaimo sulla! Harva nainen rohkenee. Miksi et hoitanut hommaa loppuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä