Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika monella tutulla on näköjään ollut huono vuosi viime vuonna 2019 (FB&IG:n mukaan)

Vierailija
07.01.2020 |

Itsellä ihan keskiverto, tavallista tylsää arkea. Ei haittaisi jos 2020 olisi vauhdikkaampi. Miten sinulla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tasainen, ihan kiva vuosi. Vaihdoin osa-aikatyöstä kokopäivätyöhön eli aika pitkälti elämä oli arkista rutiinia. Muutamia kivoja, mutta melko lyhyitä reissuja tehtiin, kun ei ollut vielä kertynyt kauheasti lomia. Tänä vuonna toivottavasti oikea kesäloma ja pitää muistaa muutenkin järjestää säännöllisesti jotain hauskaa arjen keskelle.

Vierailija
2/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sitten sama tilanne kuin tutuillasi. Toivottavasti tästä vuodesta tulisi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pomppuinen vuosi oli. Ensin jätin pitkän avoliiton taakseni ja sitten vielä ennen vuodenvaihdetta tulin itse jätetyksi kesken parhaan vaiheen.

Nyt uuden vuoden alkuun sulattelen tapahtuneita ja toivottavasti tämä vuosi on tasaisempi.

Vierailija
4/8 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin vastoinkäymisiä, Sairastelua, menetyksiä.

Toivon todella että tästä vuodesta tulisi parempi.

Vierailija
5/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota ihan samaan omassa tuttavapiirissäni.

Vierailija
7/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisen hyvä. Kaikki läheiset ja minä itse pysyttiin terveinä, se on tärkeintä.

Vierailija
8/8 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja vuosia on ollut aiemminkin, mutta viime vuosi oli kyllä harvinaisen huono. Kaksi minulle läheistä ihmistä kuoli, kolmas sairastui vakavasti eikä tule toipumaan entiselleen (kaikki vanhuksia, yhden kuolemaan olin osannut varautua kun sairasti pitkään). Ystävillä avioeroja, työpaikkojen menetyksiä, vanhempien kuolemia, lemmikkien kuolemia, mielenterveyden heikkenemisiä... Se kyllä taitaa liittyä ennemminkin ikään kuin johonkin tiettyyn vuoteen. Meidän vanhemmat ovat nyt siinä iässä, että moni menehtyy.