"Sukupuolen korjaus suhteessa"-ohjelma, mitä ajatuksia herättää?
Minä säälin hirveästi tuota Karenia, joka on romahtamispisteessä kuin aviomiehestä tuli nainen ja tyttärestä poika..
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä naimisiin naisen kanssa ja hankkia lapsia jos tuntee itsekin olevansa nainen?
Miksi mennä edes naimiisiin? Statuksen vuoksi? Minä väittäisin että pohjimmiltaan suhteessa pitäisi ihmisellä olla väliä eikä sukupuolella.
Mikä ohjelma? Onko jossain katsottavissa?
Surettaa se nuoripari joka oli niin onnellinen!Söpö pieni poika ja toinen tulossa, naisen ei ollut mitään ongelmaa jatkaa avioliittoaan nyt naisen kanssa ja suhde oli selvästi täynnä rakkautta.Sitten mies menetti työpaikan ja sai rintasyövän, naisella puhkesi raskaushepatoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää mennä naimisiin naisen kanssa ja hankkia lapsia jos tuntee itsekin olevansa nainen?
Miksi mennä edes naimiisiin? Statuksen vuoksi? Minä väittäisin että pohjimmiltaan suhteessa pitäisi ihmisellä olla väliä eikä sukupuolella.
Seksuaalisessa suhteessa sukupuoli on olennaisen tärkeä asia.
Platoninen suhde on toinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ohjelma? Onko jossain katsottavissa?
dplay -Sukupuolen korjaus suhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisessa suhteessa sukupuoli on olennaisen tärkeä asia.
Platoninen suhde on toinen juttu.
Nainen ei voi olla seksuaalinen naisen kanssa? Ilmeisesti mieskään ei voi miehen kanssa kokea hekumaa. Tai transsukupuolinen ei voi kokea nautintoa.
Miten te suhtautuisitte jos kahdenkymmenen yhteisen vuoden jälkeen miehenne alkaisi kekkaloida mekko päällä ja kertoisi että oikeasti hän onkin Pirjo, eikä Pekka? Ja olettaisi, että totta kai jäätte suhteeseen josta on äkisti tullut lesbosuhde.
Miuta ärsyttää se blondi " Mene pois, en kestä sinua silmissäni. Tule takaisin rakas Troy, en voi elää ilman sinua. Painu pois talostani! Rakastan sinua".
Vierailija kirjoitti:
Miten te suhtautuisitte jos kahdenkymmenen yhteisen vuoden jälkeen miehenne alkaisi kekkaloida mekko päällä ja kertoisi että oikeasti hän onkin Pirjo, eikä Pekka? Ja olettaisi, että totta kai jäätte suhteeseen josta on äkisti tullut lesbosuhde.
Jättäisin. Miksi ei kertonut asiasta ensi treffeillä. Transuthan ovat aina tienneet olevansa toista sukupuolta. En antaisi anteeksi sitä, että toinen tiedostaen elisi täyttä valhetta kanssani melkein neljäsosan elämästä ja sitten yhtäkkiä pamauttaisi että onkin aina tuntenut itsensä naiseksi ja se olisi pakko hyväksyä ja suhde jatkuisi kun mikään ei olisi muuttunut. Juu ei. Hyvästi vain iäksi.