Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ajatella, että 30+ ja vauvakuumeen kourissa kelpuuttaisit sellaisen "ihankiva"-miehen?

Vierailija
07.01.2020 |

Eli joka on spekseiltään ihan ok, mutta ei kuitenkaan mikään tajuntaa räjäyttävä tyyppi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein niin. Ajatuksella, että jos ei saa sitä, jonka haluaa, on otettava se, jonka saa. Vihille en mennyt, koska menetin elämäni suurimman rakkauden. Tämän miehen kanssa vaan päätettiin opetella elämään yhdessä. Yhdessä ollan oltu nyt 25 vuotta.

Tuliko tunteita koskaan? Kummallekaan?

No sanotaanko näin, että kun oma suku on täynnä sekopäitä, niin olen onnellinen, ettei minun tarvitse vaihtaa miestä ja riidellä joka asiasta. Olen onnellinen tasapainoisesta elämästä. Olen kokenut joskus suuria rakkauksia, mutta jälkeen päin ajatellen ne olisivat päätyneet eroon ennemmin tai myöhemmin. Järkipäätös on tasapainoinen ja vakaa päätös.

Vierailija
22/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi tavannut miestäni jo parikymppisenä, olisin varmaan kelpuuttanut kolmenkympin ylittämisen jälkeen jonkun ihan ookoon. Enkä nyt puhu mistään kammottavasta, mutta olisin voinut perustaa perheen jonkun tavallisen, mukavan tyypin kanssa, jonka olisin ajatellut olevan hyvä isä ja meillä olisi ollut kivaa yhdessä. Eli normi parisuhde ilman sen kummempaa tunteiden paloa, mutta mukavaa arkea ja kumppanuutta sen sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En? Ennemmin koettaisin löytää jonkun komistuksen, joka suostuisi saattamaan lapsen alulle ja sitten vapauttaisin hänet vastuusta. ”Ihan ok” nyt ei vain parisuhteeseen riitä.

Tässä varmaa puhuttiin ihmisestä kokonaisuutena ei pelkästä ulkonäöstä. Ottaisitko mukavan, hellän ja kivan miehen, joka ei kuitenkaan saa sukkia jalassa pyörimään tyylillä

Vierailija
24/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kelpuutinkin. Aivan ihanat lapset sain ja pois en antaisi. Nyt kun nuorimmatkin on jo teinejä, eikä hoitoani enää vaadita, olen huomaamatta alkanut kaipaamaan rakkautta ja rakastumisen tunnetta. Miten ihanaa oli joku joka halaa ja pussaa ja jonka kainalossa sais olla.

Vierailija
25/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En? Ennemmin koettaisin löytää jonkun komistuksen, joka suostuisi saattamaan lapsen alulle ja sitten vapauttaisin hänet vastuusta. ”Ihan ok” nyt ei vain parisuhteeseen riitä.

Tässä varmaa puhuttiin ihmisestä kokonaisuutena ei pelkästä ulkonäöstä. Ottaisitko mukavan, hellän ja kivan miehen, joka ei kuitenkaan saa sukkia jalassa pyörimään tyylillä

Jo niissä suhteissa joissa sukat pyörii jalassa tuppaa tulemaan ongelmaksi seksin vähyys erilaisissa elämänvaiheissa kun valvomiset väsyttää jne. Ottaisitko sinä sitten mukavan, hellän ja kivan naisen joka ei kuitenkaan halunnut kanssasi seksiä edes päivänä yksi ja jonka kanssa saat seksiä kerran kahdessa kuussa ja silloinkin vastentahtoisesti pimeässä peiton alla?

Vierailija
26/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden sukkien pitää pyöriä ja miehen olla omaan silmään kaikkeuden kuumin komistus. Se sukanpyörittäjä voi nimittäin tulla vastaan myöhemmin, ja sitten keikahtaa koko ihankiva-perheen vene.

Vierailija
27/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän varmuudella siksi, että yritin olla sen ihan kivan miehen kanssa jo alle 30 vuotiaana. Tiesin että on luotettava, rehti, ahkera jne, aivan ihana aviomiesmateriaalia oleva mies, mutta en tuntenut mitään vetoa häneen. Pari kuukautta tapailtiin, kunnes totesin että ei tää vaan toimi ja tottakai hän oli sen huomannut. En vaan halunnut mennä kainaloon, en halunnut suudella, en halunnut seksiä. Totesin, että parempi olla yksin. Enkä siis ajatellut että olisin hänen kanssaan siksi että tekisimme lapsia, vaan olin vain niin parisuhteen kaipuussa.

No, sitä parisuhdetta ei ole vieläkään, mutta tiedänpähän että mikään tyytyminen ei ole mulle vaihtoehto.

Vierailija
28/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kun vauvakuumetta ei ole tullut.

N37

Vierailija
29/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niiden sukkien pitää pyöriä ja miehen olla omaan silmään kaikkeuden kuumin komistus. Se sukanpyörittäjä voi nimittäin tulla vastaan myöhemmin, ja sitten keikahtaa koko ihankiva-perheen vene.

Mulle kävi näin. Ihan kivaa kesti 6 v, sukanpyörittäjän kanssa ollaan oltu nyt 15 v yhdessä. Saa edelleen sukat pyörimään.

Vierailija
30/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, kun vauvakuumetta ei ole tullut.

N37

Off topic mutta mulle tuli vauvakuume vasta kun lapsi oli melkein teini ja rupes ottamaan fyysistä etäisyyttä. Silloin älysin mitä yksi sukulainen sanoi vuosia sitten että vauvakuume tuntuu siltä kuin syli olisi tyhjä. Noh, tein kuitenkin lapsen ilman vauvakuumetta ja oli kyllä paras päätös.

Vierailija
31/31 |
07.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tekee todella moni ja sitten myöhemmin syyttää tätä miestä omasta onnettomuudestaan. Tässä ei ole voittajia.