Mitä cannellonien täytteeksi?
En haluaisi tehdä perus jauhelihatäytettä joten mikä on teidän mielestä maistuva cannellonien täyte?
Kommentit (10)
Jaunenlihaa täyteen ja juustla pääle.
Punajuurikasta ja sinihomejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Pinaattia ja ricottaa.
Tuota yhdistelmää olen tehnytkin mutta kaipaisin siihen enemmän makua, jäi jotenkin turhan miedoksi... ehkä pitää kokeilla jotain toista reseptiä
Myskikurpitsa, pinaatti, ricotta. Pasta rotolon nimellä googlettamalla löytyy Jamie Oliverin ohje suomeksi ja englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Myskikurpitsa, pinaatti, ricotta. Pasta rotolon nimellä googlettamalla löytyy Jamie Oliverin ohje suomeksi ja englanniksi.
Wau näyttääpä hyvältä! Myskikurpitsasta tykkään kyllä paljon mutta en ole ikinä tajunnut yhdistää pastaan, kiitos vinkistä!
Mä olen laittanut saman tomaattikastikkeen kuin lasagneenkin ja bechamelia ja parmesaania päälle.
Kivoja täyte-ehdotuksia täällä, että otanpa ylös. Ketuttaa tuota tomaattikastiketta annostella, kun sormet tuppaa palaa.
Kanaa olen käyttänyt useimmiten, joko jauhettua tai sitten kokonaisen uunissa paistaen ja lihat irti täytettä varten. Pinaattifeta hyvää ja valkosipulia paljon.
Ja tietty hyvälaatuista paistijauhelihaa hyvin maustaen ja juustokastikkeessa jolla tuubini päällystän (laitan yleensä kahta eri juustoa joista toinen saa olla vahvempaa maultaan) ei pidä pihtailla, päinvastoin.
Tuli nälkä😋
Valkokastike, sama kuin lasagnessa, paistettu lohi ja purjosipulia hiukan.