Onko orgasmi aina loppujen lopuksi samanlainen riippumatta kuinka saat sen?
Onko suuseksiorgasmi, sormi ,anaali , emätin tms. erilainen? Mieheni väittää että paras orgasmi on hänellä kun otan suihin loppuun asti ja nielen ....jos en niele ei samanmoinen ........
Kommentit (5)
Välillä meinaa taju lähteä ja koko kroppa tärisee, toisinaan vaan semmosia pieniä " hyvän yön" orkkuja. Saan myös joskus unissani - se on kai sellainen pienin mahdollinen.
Orkun ihanuustunne riippuu monesta tekijästä. Ylivoimaisesti parhaat orkut saa rakkaan kanssa, siis rakastuneena. Silloinkin eri variaatioista (suulla, kädellä, yhdynnässä) parhaan orkun saan yhdynnässä ja silloin kun mieheltä tulee sisääni. Penis " nykii" silloin sisälläni niin ihanasti, että se laukaisee minutkin :-)
Itsekseen yleensä tulee sellaisia aika paljonkin miedompia ja lyhyempiä, miehen kanssa kestää orkku kuin orkku paljon pitempään. (Varsinkin jos miestä opettaa pitkittämään orkkuani) No, joskus kyllä esim. kylvyssä ihanien fantasioiden kanssa itsekseen suihkulla tehty orkku voi kyllä olla todella hyvä... Olen joskus huutanut ääneen! :-) Mutta joskus kädellä käydessä orkku tulee melkein vain fyysisenä " tyhjennyksenä" , eli ihan turhankin nopeaan ja kestää vaan hetken, silloin melkein harmittaa ;-) Näin käy yleensä jos ei ole pitkään aikaan saanut, eli tästä voisi vetää johtopäätöksen, että mitä useammin saa orkkuja, sen parempia ne ovat :-)
Kun tyydytän itseni, niin san tyydytystavasta riippuen kahdenlaisia orkkuja. Joko ihan kivoja, mutta aika pieniä tai sitten aika kovan orkun, joka tuntuu jäävän puolitiehen, kun ei ole penistä sisällä.
Ylivoimaisesti parhaan ja voimakkaimman orkun saan yhdynnässä, mutta myös muut miehen aikaansaamat orkut ovat parempia kuin itsetehdyt.
Mä olen siinä suhteessa epätyypillinen nainen, että helpoiten saan yhdynnässä. Suuseksissä saan joskus, joskus en.
Omin käsin saan voimakkaamman kuin yhdynnässä, johtuen siitä, että saan itse määrätä asennon ja tahdin. Jalat levällään en saa yhtä voimakasta kuin jalat yhdessä. Samoin kuin penis on sisälläni, en saa yhtä voimakasta. Henkisesti paremman orkun saan yhdynnässä, fyysisesti voimakkaamman itsetyydytyksellä. Jos mies tulee aivan yhtäaikaa, se usein häiritsee minun orkkuani. Meillä järjestys onkin lähes poikkeuksetta niiin, että minä saan ensin ja sitten vasta mies antaa tulla.
voimakkuus vaihtelee paljonkin